Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Laosi soi homeista leipaa, huomasimme liian myohaan, leipa oli ostettu perjantaina, ja nyt jo homeessa? Mita vaaraa voi olla?

Vierailija
16.09.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vaarallista! onhan sitä homejuustoakin mm. Mutta ei ole vaarallista siis lapselle jos sattuu vähän syömään homeista leipää! ollos huoleti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme