Kaipaan kokemuksiasi: Gracon Logico S-turvakaukalo ja Spree-rattaat
Olen harkinnut näiden hankkimista, koska ne ovat yhteensopivat eli turvakaukalon voi nostaa rattaiden päälle suoraan autosta. Ovatko ihan oikeasti kätevät???
Kommentit (4)
on sellainen kiinnikekoukku, joka kyllä pitää istuimen paikallaan.
Kaukalo on helppo laittaa autossa jalustaan ja helppo ottaa pois. Tämä oli meille tärkeää koska kaukalo on keskellä takana ja kaukalon molemmilla sivuilla on turvavyöistuimet. Ei siis olisi ihan helppoa äheltää kaukaloa vöillä kiinni...
Matkarattaat ostettiin oikeastaan vain siksi, että vanhat olivat jo myyty eteenpäin ja kun kerran oli tarjolla vaihtoehto johon vauvan saa kaukaloineen päivineen (ei tarvi herättää vauvaa jos pitää siirtyä autosta esim. kauppakeskukseen).
Mielettömän kätevä systeemi, suosittelen todella lämpimästi!
ja erinomainen käytössä. rattaan menee äly pieneen tilaan autossa. ja kun " löytää" sen lukitus klipsin sieltä kankaiden alta niin pysyy varmasti kyytissä, kunhan ei nosta rattaita tuosta mukiteline-leluteline osasta, sitten voi käydä huonosti.
tuo kopan " sulkeminen" kandella kuomulla on tosi hyvä kaupassa nukkuvan vauvan kanssa. ei tarvi pienen herätä. Meillä nyt poika 8 kk ja alkaa pää käydä kattoon istuimessa, mutta en haluaisi millään siirtää vielä tavalliseen kakkosvaiheen istuimeen, on tuo niin näppärä yhdistelmä.