Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko voisi maksaa benettonilla lasten farkut tai farkkutakki?
30.07.2007 |
Saatiin lahjaksi mummolta benettonin vaatteita, osa ihan kivoja, mutta mukana oli muutama " huti" . Pojalle tyttöjen farkut ja farkkutakki n. 5-6v:n kokoa... Ja meidän nassikka ei ole vielä kahta vuottakaan.
Tiedän, ettei mummo pahastu, jos muutan ne rahaksi, mutta en silti viitsisi tarkkoja hintoja kysellä. Lahjasta kun kuitenkin on kyse.
Ajattelin myydä tutuille tai ehkä viimeinkin opettelen käyttämään huutista.
PAljonko niistä voisi pyytää? Mitä arvelette?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa