Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Huijaatko lastesi iät, jos haluat päästä halvemmalla?

Vierailija
05.08.2007 |

Jos siis menet vaikkapa huvipuistoon niin kutkuttaako valehdella lapsen ikä? Jos lapsi on vaikka juuri täyttänyt 3v. ja pääsymaksu menee 3-vuotiaasta niin saatatko sanoa, että hän on vasta 2v.? Ja sama noiden aiemman ketjun noutopöytäjuttujen kanssa. Niissähän on monesti ikäraja 3-4v., jotka saa syödä ilmaiseksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vähän, millaisen esimerkin se lapselle antaa.

Vierailija
2/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten kanssa on ollut helppo huijata, koska he ovat pienikokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan pystyisi tehdä sitä, herkän omatuntoni ja lapselle antamani esimerkin takia :)

Vierailija
4/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella pitkä ikäisekseen.

Vierailija
5/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna lapselleni sellaista kuvaa maailmasta, että rahan vuoksi on oikeus valehdella toisille. Ja paheksun suuresti niitä ihmisiä, jotka lastensa kuullen harrastavat tällaista valehtelua. Opetatteko silti lapsillenne, ettei valehdella saa?

Vierailija
6/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä meillä tullut eteen oman lapsen kanssa kun on niin pieni. Mutta annanpa vinkin että huijatkaa niin ettei lapset kuule. Itse muistan että pienenä oikasin kun vanhemmat yritti huijata että veljeni olisi tietyn ikäinen. Lapsi kun luulee että vanhemmat ei oikeasti tiedä/muista ja haluaa itse päteä siinä että muistaa ja tietää..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin seisovassa pöydässä sillä oma lapseni on hyvin pienikokoinen ja syö todella vähän. Näen ihan turhaksi maksaa täyttä maksua parista nakinpalasta ja leivänhaukkauksesta..... Itse kuitenkin maksamme ison summan perheen ravintolavierailuista, kun olemme iso perhe.

Vierailija
8/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei olisi kuulemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäänsä totuuden mukaista koska meidän 4 vuotias syö kuin 2 vuotias (sanoin lapsen olevan 3 vuotias ja lounaan sai halvemmalla). Mutta esim. museoihin ja nähtävyyksiin, varsinkin pieniin ja yksityisiin, maksan kyllä ihan oikean hinnan ja mielelläni.

Vierailija
10/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisessä puistossa alle 4 vuotiaat pääsi maksutta.

Edellämme oli menossa nelilapsinen perhe, joista kolme olivat sen

maagisen ikärajan ylittäneet. Lipunmyyjä kysyi äidiltä pienimmän lapsen ikää johon äiti sanoi tomerana ; Tämä nuorin on alle neljän vanha, silloin takaa kuului vaimealla äänellä : Äiti, minähän täytin juuri neljä!



=D Totuushan on se että, lapsen suusta se totuus kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on tosi.

Vierailija
12/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te valehtelette ja säästätte sillä muutaman hikisen euron. Säälittävää. Minä elän mieluummin rehellisesti ja maksan vaikka vähän enemmän puhtaasta omastatunnosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 4-vuotiaan lounaasta pyydetään 6,50 ei se minusta ole mikään pikku summa? Varsinkin jos lapsi syö muutaman kurkun ja nokareen raejuustoa! Vanhemmilta kuitenkin pyysivät vielä 10 euro per naama lounaasta.

Vierailija:


Te valehtelette ja säästätte sillä muutaman hikisen euron. Säälittävää. Minä elän mieluummin rehellisesti ja maksan vaikka vähän enemmän puhtaasta omastatunnosta!

Vierailija
14/15 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten ei mennä. Ja lapsi on tosi pienikokoinen ikäisekseen, joten hyvin voisin huijata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme