Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
maalainen kysyy helsinkiläisiltä:
05.08.2007 |
jos lennän vantaalle, ja lähden bussilla lapseni kanssa, joka on rattaissa, helsingin keskustaan, niin meneekö maksu, vai matkustanko ilmaiseksi?
Kommentit (2)
Ainakin bussi nro 615 (Helsingin keskustaan) ja 519 (muistaakseni Malmin kautta Itikseen) tulee lentokentältä. Niihin pääset pienen lapsen " saattajana" ilmaiseksi, jos lapsi on rattaissa/vaunuissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Finnairin bussilla täysi maksu,mutta ei sillä kannata matkustaa, jos ei halua kuluttaa rahojaan turhaan.