Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä Brion junarata?
19.08.2007 |
Meillä on Brion junarata pojalla, onko muilla?
siihen vain on niin kalliita osat... saisiko niitä jostakin edullisesti? Onko kokemuksia.... Meidän poika leikkii kokoajan junaradalla. suosikki on asema, jossa on nauhoitus. Myös pyramidi on kiva ja se merirosvo-heitto-silta? Onko osat ruotsissa halvempia, onko joku käynnyt hakemassa ruotsista osia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meille on vuosien varrella kertynyt iso laatikollinen osia ja erilaisia junia. Nyt kun kaikki lapset ovat koulussa, on radalla leikkiminen jäänyt kokonaan ja kiinnostus siirtynyt Märklin-rataan, mutta vielä pari vuotta sitten aina välillä rakennettiin koko lastenhuoneen täyttäviä rataverkostoja siltoineen ja tunneleineen.