Lue keskustelun säännöt.
eronneet! neuvoja kaipaan
13.08.2007 |
tilanteeni on että ero tulossa,mulla 2 alle kouluikäistä lasta ja kolmas tulossa josta en kerennyt kertoo miehelle enkä kyl nyt meinannutkaa koska ero on väistämätön. huolettaa vaa et pärjäänkö yksin 3 pienen lapsen kans yksin taloudellisesti ku ei olo vakinaista työpaikkaa. kellää kokemusta??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla