Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terkkari oli lentää perseelleen

Vierailija
13.08.2007 |

kun kuuli että pidän lapsiani navetassa. Minkäs teet kun päivähoito on tarkoitettu työläisille. Olenhan " vain" kotona.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse siellä koko ajan, niin mitös ihmeellistä siinä nyt on...

Vierailija
2/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset leikkii siellä joskus!

Mut sulla taitaa olla lehmiä myös siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun lapsilles hoitopaikka järjestyy, olit sitten vain missä hyvänsä. Eri juttu jos et jaksa niitä sinne kuljettaa.

Vierailija
4/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Mut jos taas ap PITÄÄ lapsia navetassa mut ei oo itse siellä ;D niin sitten ihmettelen minäkin :D:D

Vierailija
5/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan, että terkka ihmetteli, miten lapset on suojattu navetassa mm. lehmien potkuilta tai väliin jäämisiltä, putoamisilta jne.

Muuten pidän jopa hyvänä asiana lasten navetassa pyörimistä, tietty määrä pöpöjä on vain hyväksi, ja allergioiden mahkut pienenevät. Mutta tosiaan tapaturmien kannalta navetta ei ole paras mahdollinen paikka, kun voi sattua vaikkas mitä.

Minäkin olen kyllä navetassa kasvanut, eikä koskaan sattunut mitään.

Vierailija
6/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ne hoitopaikat on yleensä kaukana, jos sellasta edes on tarjolla.. Tottakai lapset on vanhempien mukana navetassa, ei siinä mielestäni oo mitään kummallista. Niin sitä on vieraannuttu maatalous-kulttuurista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet lapset konttaa lehmien jaloissa lantaisella lattialla... on turvallisuusriski sekä lasten terveyden että muuten myös niiden lehmien terveyden kohdalla. Ei sinne pitäisi ulkopuolisia päästää ollenkaan. Toivottavasti tiellä ei ainakaan ole mitään siipikarjaa!

Vierailija
8/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika eri asia sanoa pitävänsä lapsia navetassa kuin vaikkapa että ottaa lapset mukaan navettaan lypsyn ja ruokinnan ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kasvettu lehmien seassa isonveljen kanssa :) Voi noita kaupunkilaisten kommentteja :D



Ja sitten kun vanhempani saivat kolmannen lapsen, hänen hoitajanaan toimin navetta aikoina minä, isosisko 9v.

Vierailija
10/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on itsekin kasvettu maatilalla ja enempi ja vähempi on navetassa tullut pyörittyä....Juuh ja ihan on kuulkaas joskus avoinjaloinkin siellä pyöritty. Kyllä lapsi äkkiä oppii sen, että lehmän lähelle ei kannata välttämättä mennä pörräämään tai kannattaa varoa paimenpoikaa kun lehmet ovat ulkona jne:)

Montako " maalaislasta" olette kuulleet kuolleen tai loukkaantuneen navetassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Montako " maalaislasta" olette kuulleet kuolleen tai loukkaantuneen navetassa?

Ja yhden kuolleen.

Vierailija
12/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä edes mitään karjaa mutten viitsi pitää lapsia koko päivää traktorissa mukana, melussa ja tärinässä. meillä onneksi päiväkoti parin kilometrin päässä. Tiedän että on aika mahdotonta kuljettaa pitkiä matkoja, ensin aamulla ja taas illalla. Se on tuo päivä niin pitkä jos on lypsykarjaa. Ei oo mitään 8.00-17.00 työaikoja. T:maatalon emäntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmän potkimia en muista, ja kyllä noita traktorin alle jääneitäkin on maatiloilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi