Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä nimestä ja ehdotuksia?

Vierailija
13.08.2007 |

Tytölle olen ajatellut Nella Elenaa. Pojalle ei oo mitään nimvaihtoehtoa, ehdotuksia? Lyhyt (4kirjaiminen) sopiva S:llä alkavan 5-kirjaimisen sukunimen kanssa, erilainen, mutta ei liian erikoinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa nimissä toistuvat samat kirjaimet L, E, N ja A, ja nimi jää jotenkin vähän tunkkaiseksi. Nella ei muutenkaan kuulu suosikkeihini, mutta jos itse siitä pidätte, niin ihan toimiva nimi se varmasti on. :)

Pojalle ehdottaisin vaikka

Noel

Joel

Nooa

Sisu

Samu

Vierailija:


Tytölle olen ajatellut Nella Elenaa. Pojalle ei oo mitään nimvaihtoehtoa, ehdotuksia? Lyhyt (4kirjaiminen) sopiva S:llä alkavan 5-kirjaimisen sukunimen kanssa, erilainen, mutta ei liian erikoinen.

Vierailija
2/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel tuli mullakin pojalle mieleen tai sit Joel?



Nuka (tarkoittaa pikkuveljeä,et jos on isosisaruksia?)

Noa/Nooa

Neo

Niki

Jero

Miko

Eeli

Miio

Lari

Jooa

Karo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se mieleeni tuli, niin alkuunsa se tuntui juuri sellaselta ellel lallal-nimeltä, mutta nyt se on ruvennut tuntumaan suussa hyvältä. Mielessä on ollut kanssa, että toisena nimenä tytölle voisi olla Esteri(tai Ester), kun se on mummoni nimi, mutta mikä sen kanssa kävis etunimeksi?

Vierailija
4/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle en osaa ehdottaa parempia kuin tuossa jo annettiin..