Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuvaboxista kysymys!
05.08.2007 |
Lähetin puhelimesta kuvia boxiin. Mistä helvetistä mä löydän ne sieltä? Kun mä aukasen sen, niin se sanoo ettei ole uutta sisältöä. Kun ne uudet kuvat sinne joskus tulee, näkyykö ne sitten siinä etusivulla?
Kommentit (4)
Jospa ne kohta edes tulis sinne ne kuvat... -ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mulle tuli, ja kuvat tuli siis näkyviin sitten heti samantien. en nyt muista pitikö se sivu kuitenkin päivittää, siis avata se peruskansio uudestaan
Alue: Aihe vapaa
hyvä keksintö muuten!