Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyvää tallentavaa digiboxia ei saa alle 400 euron kaapeliverkkoon. EIHÄN?
Kommentit (5)
ei kylläkään editointi mahdollisuutta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://tinyurl. com/kyy2g
tein tollasen siistimmän linkin, toi menee verkkokauppaan. Esim. 330 euroa 160Gb:n tallentava kaapeliverkon boxi.
väliä, vaikkei heti olisikaan boxia, mutta Yle-teemaa olisi kiva nähdä...
Perusboxia en halua.
On nimittäin niin, että jotkut boksit toimivat paremmin ja jotkut huonommin, sillä kaapeliprotokollat vaihtelevat hieman.
Alue: Aihe vapaa
on Visionin tallentava (muisti 160), maksoi Gigantissa 360¿ ja varsin hyvin on pelittänyt ainakin meillä! Helppokin vielä.