Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä vauvaa voi ruveta " opettamaan" rytmeihin?

Vierailija
02.08.2007 |

Esim. että yöllä vain syödän eikä seurustella? Toki emme seurustele yöllä vaan yritämme olla hiljaa ja hämärässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä ei tosiaan seurustella jne.

Tarkkoja ruoka-aikoja on tietysti hankala opettaa ihan vauvalle. Nukkumaanmenoajat rytmitin heti.

Vierailija
2/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vauvat nukkuvat pari kk kai miten haluavat, sitten voi kai yrittää päiväunia säätelemällä saada yöunia johonkin suuntaan, esim. me jätimme kolmannet pitkät päiväunet pois siirtämällä vauvan sisälle nukkumaan ne, sisällä nukkui vain tunnin verran (ulkona kolme!) ja nukahti yöunille sitten yhdeksältä, ei yhdeltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla yhdeksältä vaihdoin yövaatteet ja muita selkeitä iltarutiineja. Jos näin vaikka klo 20 että kohta tulee nukkumatti, niin koitin pitää hereillä sen n. 30min ja sitten iltarutiinit.

Vierailija
4/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

konsti on tarjota vauvalle vettä jos esim muuten meinaisi tankata yöunia varten jo klo 17. Siis osa rintaa, osa vettä. Maha täysi, mutta vauva ei kuitenkaan nuku kauaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä