Miten laihtua kilo viikossa?
Kommentit (13)
Riippuu siitä, mikä on painosi nyt. Jos painat 160 kg niin kilo viikossa on ihan helppoa. Jos painat 60 kg niin paljon vaikeampaa.
Helpoin tapa pudottaa painoa on ladata app nimeltä Yazio ja syödä sen ehdottaman mukaisesti. Tosin sovelluksen laskema pudotustahti ei taida olla ihan noin nopea.
Itse olen syönyt "suunnilleen" ohjelman mukaisesti, niin että ei ole tarvinnut kärvistellä ja noin kerran viikossa on ollut päivä jolloin en kirjaa syömisiä ylös ja jolloin päivän kalorimäärä on mennyt yli. Paino on tippunut stressittömästi ja kuin itsestään 3 kiloa kuukaudessa. Minulla ei ole kiire enkä tarvitse nopeita tuloksia joten tämä on ollut ylivoimaisesti helpoin tapa pudottaa painoa. Ruokien kirjaaminen ohjelmaan on naurettavan helppoa (yleensä riittää että lukee viivakoodin pakkauksen kyljestä ja syöttää tarvittaessa annosmäärän, ohjelma laskee ravintoarvot).
Suosittelen lämpimästi jos haluaa pudottaa painoa hiljalleen vähän kaiken ohessa mutta ilman että siitä tarvitsee tehdä koko elämän määrittelevää missiota.
Syöt vähemmän. Se on ainoa keino. Vähemmän kaloreita suusta sisään, niin laihtuu.
Itse sain hyvin painoa alas, kun lopetin jääkaapin käytön. Ei voinut säilöä mitään naposteltavaa. Söin vain purkkitonnikalaa ja tummaa leipää, ja join vettä. Paino putosi 30kg. Tein tuon ennen armeijaa noin vuoden sisällä, että olin armeijassa hyvässä kunnossa. Elämäni parasta aikaa oli tuon jälkeen, kun olin kohtuu laiha (en läski). Sitten se paino kyllä tuli vähitellen takaisin, kun jääkaappi taas palasi käyttöön yms..
Hiilarit pois. Syö pelkästään voita ja lihaa ja hiilarittomia kasviksia. Sitten kehosi on tottunut rasvan polttoon ja aloitat lopuksi paaston ja paino lähtee putoamaan vauhdilla.
Riippuu täysin lähtötilanteesta. Vaihdoin rasvaiset ruuat kevyempiin ja kilo tai puoli tippuu viikossa ilman, että pitää kiduttaa itseään. Kuitenkin varmaan kovin alhaisiin lukemiin paino ei tipu, koska olen jo normaalipainoinen.
Riippuu nykyisestä ruokavaliostasi, pääsääntö rasvat ja sokerit minimiin.
Vesipaastolla saattaa saada pois kilon viikossa e
ensimmäisen parin viikon ajan.
Onnea matkaan!
Mä pudotin viime vuonna vähän yli 20 kiloa. Eli hitaampi tahti, kuin sun toive. Toisaalta paino on pysynyt kurissa ja olo parani jo heti parin ekan tiputetun kilon myötä.
Olin tosi väsynyt (kai masentunut) ja kiireinen. Oma levinnyt ulkonäkö ahdisti. En jaksanut miettiä mitään ruokavaliota, saati liikuntaa. Alkoholin jätin kokonaan pois. Se oli ainoa tietoinen ruokavaliomuutos. Latasin puhelimeen pätkäpaasto äppin ja kalorilaskurin. Pätkäpaastoon ajastin 15/9h muistutukset ja kalorilaskuriin pistin 1400 kalorin rajan. Söin normaalisti, kirjasin arvioidut kalorit ylös ja lopetin syömisen siltä päivää, kun jommassa kummassa tuli raja vastaan.
Tuohon paastoon tottui parissa päivässä ja ruokailu kääntyi myös melkein itsestään kevyemmäksi, jotta sain määrällisesti syötyä enemmän.
Kahta kiloa ei kukaan laihdu viikossa.
alle 1200 kcal päiväannoksella laihtuu kilon/vko
Minulla itselläni auttoi seuraavanlainen tuote:
https://liposlend24.com/text.php#aff=Pingviini
Tämä tuote sai minut pysymään poissa herkuista ja arkiliikunnan kera menetin painoa helpommin kun voisi kuvitella! Suosittelen kokeilemaan, ehdottomasti hintansa arvoinen
Vedin kaks päivää kaljaa enkä syönyt mitään. Tippui 1,5 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Syöt vähemmän. Se on ainoa keino. Vähemmän kaloreita suusta sisään, niin laihtuu.
Itse sain hyvin painoa alas, kun lopetin jääkaapin käytön. Ei voinut säilöä mitään naposteltavaa. Söin vain purkkitonnikalaa ja tummaa leipää, ja join vettä. Paino putosi 30kg. Tein tuon ennen armeijaa noin vuoden sisällä, että olin armeijassa hyvässä kunnossa. Elämäni parasta aikaa oli tuon jälkeen, kun olin kohtuu laiha (en läski). Sitten se paino kyllä tuli vähitellen takaisin, kun jääkaappi taas palasi käyttöön yms..
Miesten lauhdutusmetodit :D
Vesipaasto.