Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini sai potkut iltatöistään kun oli näpelöinyt kännykkää kassalla, onko tämä oikein?

Vierailija
14.01.2017 |

Joku kukkahattu tai useampi ilmeisesti kannellut pomolle. Voiko oikeasti olla noin vakavaa tuollainen harmiton juttu? Ja vielä sellainen paikka että asiakkaita käy ehkä 4-5 tunnissa.

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiipahan pitämään vapaa-ajan ja työn erillään

Vierailija
2/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Toivottavasti nyt oppii, kun ei ole kotona opetettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole mikään pieni ja harmiton juttu jos työaikana roikkuu luurissa kiinni. Siellä somessa notkuessa jääkin sitten helposti huomaamatta, kun saapuu asiakkaita tai joku vaikka pöllii jotain. Töissä tehdään töitä.

Vierailija
4/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ollaan TÖISSÄ. Ei roikkumassa snapchatissa. Eikö tää nyt ole ihan perusasia?

Vierailija
5/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin oikein. Töissä ollaan töissä ja puhelinta räpeltävä asiakaspalvelija on epäsosiaalisen ja ei palvelevan näköinen.

Vierailija
6/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakkaita käy 4-5 tunnissa, niin ehkä sai potkut sen takia. Liikaa työvoimaa asiakasvirtaan nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos puhelimen näpertäminen on kielletty.

Vierailija
8/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein, jos työpaikan säännöissä sanotaan, että puhelinta käytetään vain tauoilla. Yleensä näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein. On varmaan rämplännyt sitä kokoajan. Jos ei ole asiakkaita niin silloin tehdään jotain muuta työtä mistä saa palkan.

Vierailija
10/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei. Varoituksen voisi antaa. Jos koeajalla, niin sitten ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi antaa huomautus/varoitus. Jos se ei tehoa, niin sitten potkut.

Vierailija
12/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti perusasiat hukassa. Onko kotona opetettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan yksi ex-työkaveri sai potkut kaupasta, kun luppoaikana kirjoitti kaverilleen kirjeitä. Siis kaupan kassalla istuessa. Et kyllä kännykän jatkuva hipelöinti on rinnastettavissa samaan.

14/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi antaa huomautus/varoitus. Jos se ei tehoa, niin sitten potkut.

kuka tietää vaikka näitä varoituksia olisi jo asiasta annettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai yleensä on tapana ensin antaa varoitus ja muistuttaa siitä, että "täällä ei saa käyttää henk.koht. puhelinta työaikana" ja jos jatkuu, nii sitten potkut. (Ellei sitten alusta asti ole tehty selväksi, että kännykän käyttö on kiellettyä.) Siinä kännykän näppäimissäkin on useampi "aste", jos laittaa kännykän pois heti kun asiakas astuu sisään ja tervehtii iloisesti (ja pitää kännykän pois sen aikaa kun asiakkaita on liikkeessä), niin en usko että kukaan valittaisi..

Vierailija
16/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakkaita käy 4-5 tunnissa, niin ehkä sai potkut sen takia. Liikaa työvoimaa asiakasvirtaan nähden.

Oli selkeästi ilmoitettu että syy oli kännykän näpelöimisessä. Oli näennäisesti kielletty mutta mitä niin valtavaa haittaa siitä silloin on jos ei ole asiakkaita paikalla.

ap

Vierailija
17/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntöjenmukaan.

Vierailija
18/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakkaita käy 4-5 tunnissa, niin ehkä sai potkut sen takia. Liikaa työvoimaa asiakasvirtaan nähden.

Oli selkeästi ilmoitettu että syy oli kännykän näpelöimisessä. Oli näennäisesti kielletty mutta mitä niin valtavaa haittaa siitä silloin on jos ei ole asiakkaita paikalla.

ap

Mitä muuta voisi tehdä silloin kun ei ole asiakkaita? Järjestellä karkkihyllyä? Siivota ympäristöä?

Vierailija
19/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa liikkestä erittäin huonon kuvan kun työntekijät touhuavat omiaan. Asiakaspalvelutehtävissä vielä moitittavampaa. Tästä oli varmasti teinille jo aiemmin mainittu. No toivottavasti oppii virheistään.

Vierailija
20/161 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kukkahattu tai useampi ilmeisesti kannellut pomolle. Voiko oikeasti olla noin vakavaa tuollainen harmiton juttu? Ja vielä sellainen paikka että asiakkaita käy ehkä 4-5 tunnissa.

No jos valittaja on kuka tahansa asiakas, joka on jäänyt tervehtimättä sen takia, että kassa näplää kännyään, niin silloinhan sitä kännyä on käytetty sen asiakkaan palvelemisen sijasta. Aapee, ei voi olla totta, että et ole lastasi tuon paremmin opettanut tavoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi