Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

gigantilla niin järkyttävän huono asiakaspalvelu ettei kannata ostaa kyllä mitään

Vierailija
03.01.2017 |

tietääkö joku mikä tqaho hoitaa sitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä asiakaspalvelu? Eihän sieltä palvelua saa ollenkaan. Menin sinne aikomuksenani ostaa uusi puhelin, mutta kukaan ei halunnut myydä. Lähdin pois ja ostin sitten powerista uuden luurin.

Vierailija
2/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni Powerista Tampereella oli niin säälittävä, että kipittäisin juoksujalkaa mieluummin sinne Giganttiin. Ainakin sillä kertaa Powerissa oli niin ala-arvoista asiakaspalvelua että menee hetki kun toiste käyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, tästä on aikaa jo kymmenen vuotta mutta kun mietin opiskeluaikoina että mihin hakisin osa-aikatöihin niin miespuolinen kaveri sanoi että hae Giganttiin, kaikki hyvännäköiset naiset pääsee sinne töihin. Sanoin, etten ymmärrä elektroniikasta mitään niin sillä ei kuulemma ollut väliä. Eipä sillä tosiaan ollut kun pääsin sinne heti töihin! :D

Vierailija
4/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä ostin uuden puhelimen gigantista. Otin vuoronumeron ja sain palvelua kun oli minun vuoroni, ihan loppuun asti palveltiin, sim-kortti paikalleen jne. Palasin takaisinkin kysymyään yhden asian, otin taas vuoronumeron ja hyvin taas palveltiin ja vastattiin kysymykseeni. Ei mitään ongelmaa.

Ehkä jos oman vuoron odottaminen on ongelmallista, niin sitten ei kannata sinne mennä?

Vierailija
5/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset raisioon. Tosi  mukava nuorimies hoiti asiamme alusta loppuun todella esimerkkillisesti.

Vierailija
6/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua Gigantista. Ei valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein nämä huonon palvelun vinkujat viiva katsoa peiliinkin. Jos jo ovella huutaa että " mä vaan kattelen, ostan sitten netistä" niin annan kyllä katella ihan rauhassa. Ja kun asiakas alkaa tinkiä tuotteesta vaikka on jo ale-hinta niin liukenen vähin äänin "puhelimeen". Vastaväitteiden jankkaajalle esitä asialliset perustelut jankkailuihin. Jos aistin että jankkaaja vain huvin vuoksi jankuttaa niin siirryn sujuvasti seuraavaan asiakkaaseen. Ei kaikki myyjät ole provikkapalkalla ja kaikkea ei tarvitse sietää. Hyvin usein siis se huono asiakaspalvelutilanne onkin rasittavan idiootti asiakas -keissi.

Vierailija
8/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun halvalla saa..

Et sitten ole tajunnut sitä asiaa, että palvelu maksaa.. mitä halvemmat hinnat, sen vähemmän asiakaspalvelua.

Rahalla saa ja hevosella pääsee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosella. Häh?

Vierailija
10/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Giganteissa hevosparkkia, tai paremminkin muuliparkkia? Valittakaa asiakaspalveluun senkin aasit!

Hähä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tykkää jos menen liikkeeseen ja myyjä tulee heti ovella kyselemään että mitä haeskelet.Haluaisin vain käydä katselemassa joskus mitä on tarjolla ilman ostopakkoa.Gigantissa ovat varmaan huomanneet tämän,ja siksi asiakas saa palvelua vasta kun sitä pyydetään.Powerissa en tykkää käydä juuri sen takia koska siellä ne myyjät ovat heti kyselemässä,että mitä tulit ostamaan.Powerissa käyn vain silloin kun minulla on tarvetta ostaa joku tuote,viime käynnistä taitaa ollakkin jo muutama vuosi.

Vierailija
12/12 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa ei meinaa koskaan saada palvelua. Sinne ei kannata koskaan mennä jos on kiire. Joudut odottamaan ensin 15min vähintään että myyjä tulee paikalle ja jos sielä myyjiä on niin keskustelevat keskenään ja voi luoja sitä mulkaisua minkä saat jos menet keskeyttämään. Lisäksi jos sielä on muita niin ainakin tietokone ja tv puolella aina näyttävät palvelevan aina mies asiakkaat ensin. Etkä voi vaan tuotetta napata ja marssia kassalle kun niihin pitää takuut jne kirjottaa sielä myymälän puolella.