Tiedättekö julkkiksista henkilökohtaisesti jotain mikä ei sovi heidän julkisuuskuvaansa?
Minä aloitan:
Eräs pinnalla oleva ja sympaattisena pidetty nuori räppäri oli yksi pahimmista koulukiusaajistani yläasteella ja ammattikoulussa.
Kommentit (50)
Antti Tuisku on siviilissä ihan erilainen kuin julkisuudessa.
Minä ainakin tiesin että Mikael ei voi olla niin "lutuinen" kilttipoika mitä se julkisuudessa esittää. Sillähän oli uransa alkuaikoina ihan erilainen persoona, koitti vedota pahisräppärityylillä.
Ikuisuusaihe, mutta ihan osuva kysymys kyllä.
Tuntemani iloinen, joviaali ja aina ah-niin-hauska ja mukava julkisuuden henkilö on oikeesti täysin itsetuntovammainen, ja varmaan sen takia hommaan lähtenytkin että saa positiivista huomiota. Hän on raivosan kateellinen kaikille, jotka samalla alalla ja ovat siis hänen "kilpailijoitaan" ja vieläpä viemässä häneltä rahakkaita sopimuksia.
Rahasta puheenollen; henkilö on ahne ja pihi. En tiedä taustaa että minka takia, sillä ei hänen lapsuudessaan eikä ajassa ennen julkisuutta mitään köyhää ja rahatonta elmää pitänyt elää. Nykyään on kyllä rahasta tarkkaa, on. Mainittakoon, että semmoiset asiat musiikissa, että kuka ja kenen nimiin jokin biisi laitetaan vaikka vain edes sovittajaksi, voi olla verisen riidan aihe. Ne gramexit sun muut korvaukset, nimittäin...
Se ristiriita siinä, miten paljon se inhoaa ja melkein halveksii sitä yleisöään ja jotain yhteistyökumppaneita, on hirvittävä.
Minä, hänen vanhana läheisenään, sain tietysti aina kokea kaikki kiukuttelut, mielikuvitukselliset mielenmuutokset, vaatimukset ja yleisen paskamaisuuden. Sitten taas välillä hyviteltiin ja tuli kutsuja bileisiin.
Kunnes kasvatin itselleni ruodon selkään ja suoristin sen ja totesin, että minä en tarvitse tällaista paskaa enää, minä olen tähän liian hyvä ja mukava ihminen.
Yritti se soitella ja ottaa yhteyttä jonkun ajan kuluttua. Mutta juna meni jo. Ei se siitä miksikään muutu.
Kyllä minä tiedän asoita yhdestä nyt todella olevasta laulaja miehestä paljonkin asiota mutta en kerro.
Niin,hän ei ole sinkku vaikka niin väittää.
Tiedän noista laihdutus asiantuntija julkkiksista vaikka mitä mutta kristittynä en niitä voi tässä paljastaa.
Toivon ja rukoilen, että he vielä löytäisivät rehellisyyden elämäänsä ja voisivat poistaa sen ahneuden mielestään ja alkaa tekemään sen julkisuuden avulla jotain oikeasti hyviä ja pyyteettömiä asioita.
Eräs ei pitkään aikaan menestynyt mieslaulaja on siviilissä kiukutteleva pätijä, vaikka Idolssissa sai melko lutuisen kuvan.
Eihän näistä ilman nimiä oo mitään iloa. Ihan sama ku kaikki puhuis jostain naapurista :)
Eräs tunnettu säveltäjä-muusikko on naimisissa. Julkisuuskuva "yksinäinen runopoika".
Ainakin voi nimen mainita tästä savolaisesta suuresta laulajasta, Saku Kuosmasesta. Että ei se ole lupsakka savolainen, ei iso nallekarhu, eikä ollenkaan joviaali tai mikään mukava mies.
Lähinnä kova pyrkyri jota vituttaa se kun nuoremmat meni jo ohi eikä kukaan enää muista ja kaurismäetkin jo muuttaneet muualle niin ei pääse niiden kanssa pätemään ja ryyppäämään julkkispiireissä.
Olen antanut myöskin itseni ymmärtää, että näyttelijä/ohjaaja TeeLymin seurassa ei yleensä ole kenelläkään hauska tai mitenkään mukava olla. Tosin sillä nyt ei ole edes semmoinen julkkiskuvakaan että koskaan olisi mikään miellyttävä ihminen. Sehän ei ole mikään kumma kun ajattelee millaisia tilaisuuksia ne hänen antamat haastattelut on. Ihan hirveetä joka sekuntti.
Tuskin ketään kiinnostaa tarinat "eräästä julkisuuden henkilöstä" ilman mitään tietoa siitä, kuka mahtaa olla kyseessä....
Mä nyt varoitan sitten, että kai ymmärrätte, että JOS alatte nimillä/muuten tunnistettavasti puhua tuollaisia, syyllistytte kunnianloukkaukseen. Laki koskee myös somea, joten nimettömänä täällä ilkeileminen ei ole mikään pelastus, jos ko. henkilö haluaa selvityttää ilkeiden juorujen lähteen. Saitin pitäjät ovat velvollisia selvittämään poliisin pyynnöstä IP-osoitteet.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
Ja juu, en ole julkkis, pidän vaan tällaisia nimettömiä haukkumisketjuja alhaisina.
Yksi taannoinen tummahiuksinen, erään myöskin tunnetun näyttelijä-juontaja-laulaja miehen kainalossa nykyään viihtyvä Miss Suomi, on kuvissa kovin hymyilevä mutta luonnossa ylimielinen, nyrpeä ja nokkava. :)
"Yks tyyppi, joka on julkisuudessa tosi mukava, ei ole oikeasti ollenkaan mukava."
Tää on aika tuhoon tuomittu keskustelu :D
Vierailija kirjoitti:
Eräs ei pitkään aikaan menestynyt mieslaulaja on siviilissä kiukutteleva pätijä, vaikka Idolssissa sai melko lutuisen kuvan.
Koivus-Arska? Ei ehkä niin hyvin ole menestynyt kuin just niinä Idolssin jälkeisinä hehkutusvuosina mutta kyllähän tuo kai musalla edelleen leipänsä tienaa. Useissa eri projekteissa mukana
Tiedän yhden naispuolisen kansanedustajan, joka varastelee tavaraa kaupoista eräässä Turku-nimisessä kaupungissa.
Yksi aikoinaan, mutta ei enää vuosiin suosittu laulaja-näyttelijä-muusikko ei olekaan oikeasti niin symppis kuin on haastatteluissa joskus antanut ymmärtää. Tunsin hänet ala-asteella, kun oli naapurikaupungin koulussa samaan aikaan ja silloin jo huomasin, että ehkäpä ei olekaan niin kovin mukava tyyppi. Kun hän sitten bongahti julkisuuteen joskus 80-90-2000-luvun taitteessa, totesin, että oikeaan olin osunut jos silloin aikoinaan koulussa.
Uksi entinen kohumisasi oli entinen koulukaverini
Anna Puu oli koulukiusaaja, vaikka on lehdissä väittänyt olleensa itse kiusattu. Kuulemma jotkut sanoivat hänelle pahasti, kun hän oli niin taiteellinen ja erilainen hippi ja lökäpöksyjäkin käytti. Nyyh!
Mikael Gabriel? Sehän on puhunut ihan julkisesti kiusaamistaustastaan. Ihmiset muuttuvat, hän on nykyään ihana ja lämmin persoona. Sinä taas kuulostat katkeralta ja kateelliselta.