Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveillaanko? Mitä tekisit jos voittaisin 90 miljoonaa euroa Eurojackpotissa tällä viikolla?

Vierailija
03.01.2017 |

Kysymys otsikossa! :)

Voi että, kuinka haaveilenkin talon ostamisesta, auton uusimisesta, kaikkien velkojen maksamisesta, matkustamisesta, shoppailusta, harrastamisesta... ah. Söisin hyvää ruokaa ja laittaisin ison puutarhan jota hoitaisin kesäisin. Vanhemmat, sisarukset ja puolison perhe saisi reilut siivut voitosta myös. Jollekin yliopiston tutkimusryhmälle lahjoittaisin suuren summan rahaa. Olisi niin ihana voittaa!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mun tekemisiini varmaan vaikuttaisi mitenkään, jos sä voittaisit 90 miljoonaa.

Vierailija
2/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi yhtään mitään ainakaan puoleen vuoteen, sitten pikku hiljaa rupeaisin miettimään talon ostoa ja muuta tällaista pientä. Lasten asiat laittasin kyllä kuntoon siinä samalla..

Sitten minä heittäisin kellon pois, eikä minulla olisi kiirettä minnekkään.. Enkä käyttäisi koskaan enää terveyskeskusta, vaan ostaisin kaikki palvelut rahalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ja tottakai jo otsikkoon tuli kirjoitusvirhe. Eli mitä tekisit jos voittaisiT? Ap

Vierailija
4/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a..

kyllä toi on niin järetön summa, että toivottavasti jakautuu mahdollisimman moneen osaan, että siitä olis iloa mahdollisimman monelle.

Monta kertaa olen miettinyt asiaa, että jos voittaisi ison summan rahaa, niin aina olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että monta miljoonaa ei olis hirveen hyvä homma. Mutta että sen verran, että sais talolainan maksettua, talon rempattua ja kunnollinen ja järkevä auto pihaan ja muutama kymppi hätävaroiksi. Musta vaan noin suuri summa kuin 90 miljoonaa on aikamoisen pelottava, että pysyykö siinä sitten oma pää mukana? ja sitten alkuhuuman jälkeen, tuntuuko sitten enää miltään ostella mitään, kun saa ostamalla lähes kaiken materian, osaako sitä enää arvostaa samalla tavalla vaikkapa hienoa takkia?

No, mene ja tiedä.. miten sitä sitten loppupeleissä tekis ja ajattelis =)

mut sanotaan että jos voittas tollasen summan, niin kaikki edellä mainittu ja musta tulis aikamoinen "joulumuori", eli varmaan rahaa palais eniten ystäviin, kavereihin ja sukulaisiin. Maksaisin niin monen velat pois, ja toteuttaisin monen ihmisen "unelmat" tai haaveet kuin mahdollista, siis sellaiset jotka voi rahalla hoitaa...

Vierailija
5/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painuisin Ivalon korpeen sen jälkeen kun olisin rakennuttanut piilopirtin sinne, eläisin mahdollisimman pihisti ettei kukaan pääsisi osingoille noista eikä määräilisi tekemisiäni mitenkään...niin juu, ja maksaisin muijan & muksut ulos elämästäni, kait sellainen 5 milliä riittäisi etteivät koskaan enää ottaisi yhteyttä.

Vierailija
6/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin normaalisti töihin maanantai aamuna....

Vierailija
7/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin asunnon, ja sekä minulle että miehelle uudet autot. Saamme kesällä esikoisen, joten kaikenlaista vauvatarviketta sitten tietty kans, voisi huoletta ostella kaupasta miettimättä mitä maksaa. Nyt joudutaan todennäköisesti käyttämään aikaa ja vaivaa siihen, kun pitää käytettyjä etsiä, ja hakea niitä sitten ties mistä.

Vierailija
8/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis enää ikikuuna päivänä töihin. T. Ya-ope

Vierailija
9/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES JES JEEEEE!!! voitin 90miljoonaa ostaisin asunnon NewYorkin pilvenpiirtäjästä ja menisin töihin FBI:hin. jk jk ei vaan ostaisin lentomatkan chinaan ja opettelisin ne 10000000000000 merkkiä :DD Terveisiä: 1vuotiaalta :DDD

Vierailija
10/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihmisiä jotka eivät tee voitoillaan mitään, vaan jatkavat töissä ja käyvät yhdellä ulkomaanmatkalla. Miksi edes lottoavat! Jos eivät rahaa tarvitse, kun monet tarvitsisivat. Minä en tekisi päivääkään työtä vaan laittaisiin rahaa menemään ihan älyttömästi. Osan lahjottaisin moneen eri hyväntekeväisyyskohteeseen. Rakennuttaisin talon ja kävisin plastiikkakirurgilla. Ostaisin kaiken mitä mieli tekee.

Vierailija
11/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin asunnon, ja sekä minulle että miehelle uudet autot. Saamme kesällä esikoisen, joten kaikenlaista vauvatarviketta sitten tietty kans, voisi huoletta ostella kaupasta miettimättä mitä maksaa. Nyt joudutaan todennäköisesti käyttämään aikaa ja vaivaa siihen, kun pitää käytettyjä etsiä, ja hakea niitä sitten ties mistä.

Ihme köyhäilyä silti kun voisit palkata jonkun ostamaan kaiken puolestasi ja hoitaan sen lapsenkin.

Vierailija
12/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella. Pelottavalta tuntuisi hallinnoida noin isoa rahakasaa näillä vaatimattomilla finanssitiedoillani. Pitäisi palkata joku hoitamaan ja sitten alkaisi varmaan pohtimaan aamuyön tuntina, että voiko siihenkään luottaa. Sitten, jos ei varjelisi tietoa voitosta, jaolle ryntäisi varmaan tutun tutuntuttuja, joilla jokaisen ainoalla lapsella olisi joku kohtalokas sairaus tai vastaava ja jos et anna rahaa, olet sydämetön mulkero. En usko, että ois kovinkaan hurmaavaa kuitenkaan. Joku pienempi voitto, pliis!

Vierailija
13/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin jokaiselle Suomen kansalaiselle tasan tuon potin tilille ja tilisiirrossa viesti, jossa lukee hyvää Suomen 100 - vuotis juhlavuotta terveisin minun nimeni.

Summa ei kyllä olisi hirmu suuri, mutta saisin ainakin vähän positiivisuutta luotua tänne pimeyden keskelle. Lisäksi tuon tempauksen jälkeen ei olisi hirveästi hankaluuksia yritystoiminnassa tai työnsaannissa kun nimelle on luotu positiivinen ja tunnettu brändi.

Vierailija
14/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto Helsingistä meren ääreltä, iso bemari, siinä ne tärkeimmät. Äidin hoivaan. Miljoonia ja miljoonia menis lahjoituksina eläinsuojelutyöhön eri maihin.

Vierailija
15/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan ihmisiä jotka eivät tee voitoillaan mitään, vaan jatkavat töissä ja käyvät yhdellä ulkomaanmatkalla. Miksi edes lottoavat! Jos eivät rahaa tarvitse, kun monet tarvitsisivat. Minä en tekisi päivääkään työtä vaan laittaisiin rahaa menemään ihan älyttömästi. Osan lahjottaisin moneen eri hyväntekeväisyyskohteeseen. Rakennuttaisin talon ja kävisin plastiikkakirurgilla. Ostaisin kaiken mitä mieli tekee.

No kun on se mentaliteetti että kaikenlainen nauttiminen on väärin! Mitään muuta ei tässä maassa arvosteta kuin työntekoa, mielellään mahdollisimman pienellä palkalla ja vittumaisissa olosuhteissa. Ja rumat ne vaatteillakin koreilee. Tosissaan, mua säälittää jos jollain on niin huono mielikuvitus että jatkaa vaan siellä töissä, vaihtaa ehkä uudempaan autoon.

Vierailija
16/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin thaimaasta nuoren ja kauniin vaimon.

Vierailija
17/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, valitettava tosiasia on, ettei ongelmat poistuisi, ne olisivat vain toisenlaisia.

Vierailija
18/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin töistä, ostaisin kattohuoneiston Kaivopuistosta tai Esplanadilta, palkkaisin sijoitusneuvojan ja rahastonhoitajan, näille sitten palkkaisin omat vahtijat, jotka tarkkailisivat ja tekisivät yllätystarkastuksia....

Kattohuoneistossa tulisi olla täydellinen kuntosali. Palkkaisin personal trainerin. Treenaisin itseni pinkeään kuntoon.

Ostaisin maailmanluokan musiikintoistovälineet.

Siivooja kävisi kolme kertaa viikossa.

En mä ensi alkuun muuta kaipaisi.

Törsäisin rahaa koruihin ja kelloihin,  näin alkuun. Kunhan olisin saanut alkuinnostuksen purettua, syventyisin täysverihevosten kasvatukseen, tallin voisi hommata jostakin mukavan ilmaston maasta. Kävisin siellä sitten puolet ajasta, puolet kökkisin kattohuoneistossani ja lukisin romaaneja ja joisin Bollingeria.....

Vierailija
19/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä voittaisit päävoiton, ei se vaikuttais mun elämääni mitenkään. Kuinni?

Vierailija
20/30 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme köyhäilyä silti kun voisit palkata jonkun ostamaan kaiken puolestasi ja hoitaan sen lapsenkin.

En halua. :) olen jo vuosikaudet kieli pitkällä tutkinut erilaisia vaunuja, turvaistuimia,sittereitä yms. En mistään hinnasta luopuisi siitä ilosta, että pääsen niitä vihdoin ostamaan, varsinkin jos voi rahaa sen enempää miettimättä vaan marssia kauppaan ja sanoa että noi.