Lue keskustelun säännöt.
Pystyykö jo vauvasta lääkäri näkemään, että onko
14.08.2007 |
jokin oireyhtymä/syndrooma? Siis tällaisia kromosomipuutoksia ym.?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi vaikuttaa ulkonäköön, esim. Downin syndrooma.
Varmistetaan kuitenkin aina varmasti verikokeella, luulisin.