Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen syntymäpäiväkutsuasiaa

Vierailija
01.08.2007 |

Täytän tässä kuussa pyöreitä ja ajattelin pitää pienet " kahvisynttärit" läheisille. Muuten en niin synttäreistä, ainakaan omista, perusta, mutta kun nyt pyöreitä....



Päivänä olisi sunnuntai ja kyseessä siis ihan vain muutaman tunnin juttu, ei mitään alkoholitarjoiluja vaan perinteiset kahvit+lisukkeet.



" Kutsut" lähetän tekstiviestein ja olisi kiva kuitenkin kirjoitella jotain nasevaa, josta voi vaikka käydä ilmi, että olen myös raskaana ja viinaksia ei siis tarjoilla ;-) Löytyisikö ideoita?



Kiitos ja kumarrus!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme