Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskoo, että ensi vuonna iskisi suomeen lama?

Vierailija
14.08.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntojen hinnat eivät ehkä enään jatka nousuaan, mutta ei niiden hinnat kyllä laskekaan!!!

Vierailija
2/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä menee kansantaloudellisesti niin hyvin, että ollaan ihan aallonharjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna sentään. Ainahan valtioiden talous menee ylös-alas, ja joskus pudotaan korkeeltakin (ja kovaa). Mutta kuten joku kirjoittikin edellä, tuskin ihan 90-luvun alun lamaa nähdään...

Vierailija
4/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini näkee enneunia, ja hän näki parikyt vuotta sitten, että tammikuussa iskee lama. Edellisetkin enneunet lamasta ovat toteutuneet. Siksi odotan mielenkiinnolla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän