Saako eskaripaikan varmasti? 3.v ei saanut tarhapaikkaa
koska olen kotona vauvan kanssa...itku pääsi pojalta kun kaikki kaverit on siellä.. =(
Kommentit (12)
Vuoden päästä voi ollakin jo vaikeampaa.
Mutta eikö lapsen kannalta olisi parempi olla kotona?
kuin demarit vuosikymmeniin. Nehän on vaan puhuneet erilaisten tukien korotuksista ym, mutta mitään ei ole tapahtunut. Nyt kun lopulta valta vaihtui, luojan kiitos, alkaa tapahtua!
ko. päiväkodin ohitse ja poika on ihan onnessaan pk:n kohdalla " äiti tonne mä pääsen kohta jipii!!!" ja kun sitten kerroin, että et pääsekkään niin voi sitä reppanaa...-ap ja olemme kuulemma jonossa ko. päiväkotiin, mutta sinne kuulemma haluaa kaikki! toivottavasti viimeistään eskariin pääsisi...
Et tarvitse päiväkotia siihen että lapsi saa leikkiseuraa.
lapselle siitä päiväkodista, kun et ole mitenkään voinut tietää, sijoitetaanko lapsesi juuri siihen päiväkotiin?! Todella edesvastuutonta käytöstä sinulta, äidiltä.
Etkö todella tajunnut, ettei jokainen lapsi VOI mitenkään päästä ykkösvaihtoehtona olevaan paikkaan?
Lisäksi sinun olisi kannattanut soitella useampaan otteeseen hakemuksen jättämisen jälkeen alueen päivähoitovastaavalle ja kysyä mikä on tilanne. Ei sinne supersuosittuun päiväkotiin taatusti pääse yksikään, jonka vanhemmat eivät jatkuvasti soittele ja kysele perään. Näin se vaan on.
Vierailija:
ko. päiväkodin ohitse ja poika on ihan onnessaan pk:n kohdalla " äiti tonne mä pääsen kohta jipii!!!" ja kun sitten kerroin, että et pääsekkään niin voi sitä reppanaa...-ap ja olemme kuulemma jonossa ko. päiväkotiin, mutta sinne kuulemma haluaa kaikki! toivottavasti viimeistään eskariin pääsisi...
Vierailija:
lapselle siitä päiväkodista, kun et ole mitenkään voinut tietää, sijoitetaanko lapsesi juuri siihen päiväkotiin?! Todella edesvastuutonta käytöstä sinulta, äidiltä.Etkö todella tajunnut, ettei jokainen lapsi VOI mitenkään päästä ykkösvaihtoehtona olevaan paikkaan?
Lisäksi sinun olisi kannattanut soitella useampaan otteeseen hakemuksen jättämisen jälkeen alueen päivähoitovastaavalle ja kysyä mikä on tilanne. Ei sinne supersuosittuun päiväkotiin taatusti pääse yksikään, jonka vanhemmat eivät jatkuvasti soittele ja kysele perään. Näin se vaan on.
Ai edesvastuutonta?? en ole kuule LUVANNUT MITÄÄN VAAN SANONUT, ETTÄ ON YKSI NIISTÄ KOLMESTA JONNE EHKÄ PÄÄSET! Joten pidäppä sinä ÄITI TÄYDELLISYYS suusi kiinni kun et meidän perhettä tunne!
Vierailija:
ko. päiväkodin ohitse ja poika on ihan onnessaan pk:n kohdalla " äiti tonne mä pääsen kohta jipii!!!" ja kun sitten kerroin, että et pääsekkään niin voi sitä reppanaa...-ap ja olemme kuulemma jonossa ko. päiväkotiin, mutta sinne kuulemma haluaa kaikki! toivottavasti viimeistään eskariin pääsisi...
Vierailija:
ko. päiväkodin ohitse ja poika on ihan onnessaan pk:n kohdalla " äiti tonne mä pääsen kohta jipii!!!" ja kun sitten kerroin, että et pääsekkään niin voi sitä reppanaa...-ap ja olemme kuulemma jonossa ko. päiväkotiin, mutta sinne kuulemma haluaa kaikki! toivottavasti viimeistään eskariin pääsisi...
Mitä sinulle silloin sanottiin? Kai soitit uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan..? Ja kerroit kaikki mahdolliset syyt miksi teidän pitäisi saada paikka siitä kyseisestä päiväkodista?
Jos et, niin älä valita.
Dog eat dog every day... damdadaa...
Vierailija:
Mitä sinulle silloin sanottiin? Kai soitit uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan..? Ja kerroit kaikki mahdolliset syyt miksi teidän pitäisi saada paikka siitä kyseisestä päiväkodista?Jos et, niin älä valita.
Dog eat dog every day... damdadaa...
En soitellut kuin 2 kertaa, että milloin päätös tulee...esikoinen on kyseessä enkä todellakaan TIENNYT , että pitää oikein " häiriköksi" ruveta ja paikkaa ruinata... Anteeksi, ehkä mun täytyy alkaa ahdisteleen heitä...
mutta just tiettyyn pääseminen voi olla hankalaa, jos tulijoita enemmän kuin paikkoja.
Ihan sama kuin subjektiivisen päivähoito-oikeuden nojalla kaupungin/kunnan on pakko pojallenne JOKU hoitopaikka järjestää, mutta voi olla, että ks. tarhaan vaan ollut tarpeeksi paikkoja ja silloin on merkitystä esim. onko lapsi koko-/puolipäiväinen.