Lue keskustelun säännöt.
Miten saisi melkein 6-vuotiaan ymmärtämään että
25.07.2007 |
pyörällä pysyy pystyssä ilman apupyöriä kun jatkaa polkemista senkin jälkeen kun äiti irrottaa otteen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillee mä tein meidän tytön kanssa. Se oli tosi ylpeä aina ku kerroin, et oli ajanu vähän ilman. sit se aina tsemppas lisää ja lisää ja yhtäkkiä polki aina vaan pidempiä matkoja.