Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko kauniista lapsista välttämättä kauniita aikuisia?
Kommentit (3)
...mieskin sellainen sairaanhoitajien päiväuni oikein. Heillä on kaksi lasta ja kyllä ovat ihan kummallisen näköisiä tenavia. Ihan oikeasti! Scifin näköisiä, eivät näytä maan asukkailta ollenkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
valttämättä. Kauniit lapset kasvatetaan usein väärin korostetaan sitä söpöyttä ja hepeniä ja blingblingiä on joka paikka täynnä. Sitten näin kasvatettu 10-vuotias on varsinainen diiva ja ilkimys. Ei todellakaan kovin kaunista.