Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut mieheltäsi/exältäsi jotain tautia?

Vierailija
02.06.2007 |

Mitä? ja oliko kyse pettämisestä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ARGH!!!!!!

Vierailija
2/2 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseltä ainakin oksennustaudin ja pari flunssaa. En usko että on pettänyt... Töistä tuonut, kun joutuu suljetussa tilassa kuljettamaan pöpöisiä ihmisiä.



Sukupuolitautia ei ole kummallakaan ollut koskaan. (Tiedän, testeissä käyty molemmat, kuten pitääkin aina ennen uutta s-suhdetta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi