Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihanaa olla niin hoikka, että voisi pukea päälleen

Vierailija
02.06.2007 |

mitä vain pillifarkuista narutoppeihin ja silti näyttää hyvältä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mussuttaa suklaata

Vierailija
2/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. itsekin muodokas ja vielä ylpeä siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olla hoikka. Pituus 180 cm, paino 60 kg, ja kiitos aineenvaihduntani voin syödä niin paljon herkkuja kuin vaan haluan eikä paino nouse. Ja minulla on kaksi pientä lasta, kiloja ei jäänyt yhtään raskausajoilta.

Vierailija
4/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan vetää se tähän löysän päälle, kun ei itsekuri riitä hoikkuuteen.

Vierailija
5/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samannälöinen kuin pari vuotta sitten....eli aika ennen ensimmäistäkään lasta... tosi ennemmin lapsi kuin ulkonäkö!

nyt odotan toista ja inhottaa norsumainen olotila!

Vierailija
6/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö koe olevasi liian laiha? olen muutaman sentin lyhyempi ja saman painoinen. ahdistaa tämä laihuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin silti valitsen mieluummin sen, että olen pyöreä ja saan syödä mitä haluan - kuin sen, että pitää miettiä mitä syö, ja saa pukeutua miten haluaa

Vierailija
8/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

narutoppiin. Pituutta on 170 cm ja paino 54kg. Kiva oli helteellä pitää kun oli takapihalla tai puistossa tai rannalla lasten kanssa.

Ei kaikki " kotirouvat" ole löllöjä pullukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä tosi laihalta, ei sekään ole kivannäköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan