Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eilinen Selviytyjät

Vierailija
18.06.2007 |

Kuka tippui ja saiko Stepheniekin auton?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Siis en ole katsonut piiiiiiiiiiiiiitkän aikaan Selviytyjiä. Eilinen jakso oli eka sitten monen vuoden tauon jälkeen. Muistelen vaan, että se Stephanie oli tuttu jostain edellisestä Selviytyjästä..

Vierailija
2/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kilpailijaa oli jäljellä. Hämmentynyt Cindy oli kuvitellut, että lähtövuorossa olisi ollut Lydia.

Hänelle ei ollut kerrottu mitään suunnitelmista Juddin pään menoksi.



Nyt kun pomottelevaa Juddia ei enää ollut, tunnelma leirissä oli entistä rennompi.

Porukan ainoa mies, Rafe, tunsi olonsa huolettomaksi " enkeliensä" keskellä,

koska hänellä oli omien sanojensa mukaan läheiset välit jokaisen kanssa. Hän uskoi pääsevänsä loppukaksikkoon.



Mentyään hakemaan puuhun ilmestynyttä viestiä Rafe ja Danni löysivät autonavaimen.

He arvasivat oikein: palkintokilpailusta oli voittona auto. Sen lisäksi oli luvassa grilliateria ja

yöpyminen arkeologien leirissä.



Kisassa piti ensin tasapainotella puomilla ja irrottaa kolme perinteistä lyömäasetta, macanaa.

Kolme nopeinta pääsisi jatkokierrokselle, jossa piti heittää macanalla savitiili rikki.

Kaksi pääsisi loppukilpailuun, joka oli palapelikalenteri. Sen ratkaistuaan kilpailijan piti hypätä puukärryyn,

katkaista köysi ja huristella maaliin. Cindy voitti.



Jeff muistutti, että auton voittanut kilpailija ei ole kertaakaan voittanut Selviytyjät-kisaa edellisten kymmenen

tuotantokauden aikana. Hän sanoi Cindylle, että nyt hänellä olisi mahdollisuus murtaa tuo kirous.

Hän sai mahdollisuuden luopua autosta ja antaa sen sijaan samanlainen auto kaikille muille kilpailijoille.

Cindy halusi pitää autonsa itse ja valitsi Stephenien mukaansa palkintoretkelle.



Leirissä Rafe ja Danni päivittelivät Cindyn itsekästä ratkaisua, mutta Lydian mielestä Cindy teki oikein.



Tällä välin Cindy ja Stephenie nauttivat ruoasta ja juomasta ja saivat samalla tehokurssin mayojen historiasta ja

kansanperinteestä. Ennen nukahtamistaan he puivat kilpailustrategiaa ja tulivat siihen tulokseen, että Danni saisi lähteä.

Hän oli suurin uhka.



Kotileiriin palattuaan Cindy ylisti uutta autoaan tajuamatta lainkaan, että se ärsytti muita.

Myöhemmin Rafe sanoi Stephenielle, että hän olisi antanut autot muille.

Stephenie oli toista mieltä, jolloin Rafe alkoi miettiä, pelasiko hän nyt liian kilttiä peliä.



Koskemattomuuskisassa kilpailijoiden piti kädet ja jalat kahlittuina purkaa mahdollisimman paljon pylväisiin

sotkuisesti kiedottua köyttä ja rynnätä sen jälkeen maaliin. Vaikeuksista huolimatta

Stephenie voitti koskemattomuuden ensimmäistä kertaa koko kisahistoriassaan.



Rafe ja Danni lupasivat olla äänestämättä toisiaan. Danni sanoi lisäksi ottavansa Rafen kanssaan

finaalikaksikkoon, jos hän saisi valita. Rafe yritti taivutella Stephenietä äänestämään Cindyä, mutta

Stephenie ei tässä vaiheessa lämmennyt ajatukselle. Cindy puolestaan alkoi juonia Rafea vastaan ja

haki vahvistusta Dannilta ja Stephenieltä.



Heimoneuvostossa Stephenie päätti rikkoa Cindyn kanssa tekemänsä sopimuksen ja äänesti häntä.

Cindyn soihtu sammui ¿ ja auton voittajan kirous jäi yhä voimaan.

Vierailija
4/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistankohan nyt väärin, mutta eihän sitä kai näytetty...? Ja siinä näytettiin vain 3 ääntä, joten eikö sillon jäänyt hämärän peittoon olisko se viimenenkin ääni ollu Cindy vai sittenkin joku muu...?

Vierailija
5/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephillä luki Cindy ja surunaama :-(

Vierailija
6/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka äänesti ketäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole katsonut piiiiiiiiiiiiiitkän aikaan Selviytyjiä. Eilinen jakso oli eka sitten monen vuoden tauon jälkeen. Muistelen vaan, että se Stephanie oli tuttu jostain edellisestä Selviytyjästä..