Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikilla tiskikone? Meilla 2 aik. ja 3v ja 5v lapset. Ei tiskikonetta. Hyvin parjataan, kotona syodaan joka paiva lamminruoka, ym. Eli tiskia jonkin verran. Ei ole tullut homm

Vierailija
26.06.2007 |

attua, eikä tunnuta tarvitakkaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää tiskaamisesta. Ja kädet tulevat karheiksi jos niitä ei koko ajan rasvaa. Kyllä tiskikone ehdoton on.

Vierailija
2/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie vähemmän vettä kuin käsin tiskaisi. En antaisi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhosin käsitiskiä. sen takia hankittiin muutama vuosi sitten tiskikone. aivan uskomattoman ihana laite!

Vierailija
4/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästää aikaa ja pitää keittiön siistinä (likaiset astiat voi panna suoraan koneeseen, eivät kerry tiskialtaaseen).



Vierailija
5/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 aikuista ja 1 lapsi. Inhoan tiskausta!

Vierailija
6/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain välissä päätin kuitenkin hommata koneen. Mä en nimittäin mitään inhoa niin paljon kuin tiskaamista. No, ehkä tiskivuori on vielä inhottavampi, niitä miellä ei kuitenkaan ollut kuin harvoin.



Pärjäisin vieläkin ilman konetta, mutta en siitä ihan hevillä luopuisi. On se kuitenkin sellainen apu.



Meitä asuu täällä, me aikuiset ja kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2aik., 2lasta. Olis ihana hankinta, muttei tähän kämppään saa ilman mittavaa remonttia.

Vierailija
8/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olla harkittu hankkimistakaan. Näppärästi menee, kun sutasee astian käytön jälkeen puhtaaksi. Tuttava perheen isä juuri valitti, kun ei heillä ole koskaan puhtaita astioita, kun ei ketään viitsi lastata ja purkaa konetta. Mikroakaan ei ole. oli vähän aikaa, mutta käyttö niin vähäistä ja vei turhaa tilaa, että siitäkin luovuttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se masiina haisee vaikka olis hajustin haisee kuitenkin järkylle myrkkypesuaineelle. Patologit tietääkin vatsalaukun perusteella kellä on astinkone ja kellä ei ..:DDD

Vierailija
10/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin ennen että pärjään kyllä ilmankin, mutta sitten saatiin halvalla käytetty ja sille tielle jäätiin. varsinkin jos molemmat on töissä on tasan muutakin hommaa kun hinkata kattiloita puhtaaksi.

Äitini eli 35v ilman tiskikonetta, mutta hommasi sen meidän lasten painostuksesta kun heille tehtiin keittiöremontti, eikä ole katunut!



Astianpesukoneen etuja:

- ei tarvitse kuluttaa aikaa tiskaamiseen (täyttöön ei mene aikaa, jos laittaa aina suoraan käytön jälkeen koneeseen -> sama vaiva kuin jos laittaisi tiskialtaaseen odottamaan tiskausta)



- tiskipöytä helppo pitää siistinä



- säästää vettä



- verraton varsinkin juhlien jälkeen!!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentäminen on joskus ärsyttävää, mutta olen delegoinut sitä lapsilleni. Täyttö ei ole ollenkaan vaivalloista.

Meillä on 2 lasta, ja tiskiä tulee ihan kiitettävästi. En halua tiskata, en tykkää siitä.

Vierailija
12/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan lapsia kotona, joten viisi ateriaa syömme kotona päivittäin. Viikoll riittää kerran päivässä tiskaus ellen tee jotain ruokaa johon menee paljon keittoastioita, leivo tms. Viikonloppuna, kun mieskin on kotona, on pakko tiskata kahdesti päivässä Ja auta armias jos joku päivä en ehdikään illalla tiskata, seuraavana päivänä tiskien määrä on jo painajaismainen.



Onneksi tiskikone on keittiörempan myötä hankinnassa, en jaksa enää tätä lutraamista tiskien kanssa. Kädetkin rapisevat atopian takia, eikä tiskaaminen todellakaan tee hyvää. Edellisessä asunnossamme oli tiskikone ja on kyllä ollut ikävä. Jokaisen perheellisen peruskodinkone!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yksi lapsi. Eka vuosi lapsen syntymän jälkeen oltiin ilman, mutta sitten hankittiin käytettynä.



Aivan mielttömästi arkea helpottava. Ja riitoja. Me kun kumpikaan ei jaksettais tiskata..

Vierailija
14/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun tuo käytettynä ostamamme hajosi, oli eka asia korjausyritysten jälkeen tilata hobby hallista uusi. En osaa enää olla ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA KUN OLLAAN KERRAN TISKATTU KONEEL NIIN EI ILMAN SITÄ VOI OLLA! Entinen kone hajos ja uus oli pakko ostaa. Helpottaa paljon päivän askarissa ja keittiö on tiskikoneen jälkeen aina puhdas!!

Vierailija
16/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina täyttää ja minä silloin tällöin tyhjennän.



Tuota sovinistia en tiskaamaan saisi, joten todella tärkeä laitos meillä.

Vierailija
17/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla kone.

Vierailija
18/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä tulee loroteltua turhaan - ja jos joku sanoo että tiskaa " vanhanajan tavalla" niin se vasta ällöttävää onkin (eli altaassa korkki päällä ja vedessä lilluu kaikki ruokajätökset)

Vierailija
19/19 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan kaikki inhoaa tiskausta paitsi meidän 2v tiskais varmaan aamusta iltaan, mut ei tuu kovin puhdasta jälkeä :)