Kahvia ja kylmäsavulohileipää
Kyllä näillä eväillä taas jaksaa päivän aloittaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa kitalakeen ja kurjaa litkua mahahaavaa tekemään.
Iloista ja aurinkoista aamua vaan sinnekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloista ja aurinkoista aamua vaan sinnekin
Toiset nousee aina väärällä jalalla sängystä, ei sille mitään voi. Mukavaa päivää silti ihan kaikille.
Ilmeisesti kahvi ja kylmäsavulohileipä ovat sinulle jotain poikkeuksellista luksusta, kun oikein piti avaus aiheesta tehdä. Kas kun toimitusjohtajamies ei ollut ostanut kolmea eri leikkelettä tällä kertaa..
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kahvi ja kylmäsavulohileipä ovat sinulle jotain poikkeuksellista luksusta, kun oikein piti avaus aiheesta tehdä. Kas kun toimitusjohtajamies ei ollut ostanut kolmea eri leikkelettä tällä kertaa..
Tästä sivusta kommentoin että mulle olisi luksusta torstaiaamuna saada kylmäsavulohileipä aamiaiseksi.
Ei kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan, kultaseni😘
Vierailija kirjoitti:
Jaksuhali sulle! Aurinkoista päivää ihan itse valittujen eväiden kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo oli, että miksi tämä avaus piti oikein tehdä. Jos palstan kymmenentuhatta käyttäjää jokainen aamu tekisi avauksen, mitä tänään aamiaisella, niin palstalla ei muuta löytäisi. Se yksi kolmeleikkelettä hullu sitä tekee, nytkö sitten kylmäsavulohesta saadaan alkaa lukea?
Jahah. Olet käynyt näköjään Siilaisen tarveyskeskuksen kahviossa. Tuo on sen paikan hitti, eikä edes kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo oli, että miksi tämä avaus piti oikein tehdä. Jos palstan kymmenentuhatta käyttäjää jokainen aamu tekisi avauksen, mitä tänään aamiaisella, niin palstalla ei muuta löytäisi. Se yksi kolmeleikkelettä hullu sitä tekee, nytkö sitten kylmäsavulohesta saadaan alkaa lukea?
Maksamakkaranäkkäri ansaitsisi myös oman keskustelunsa. Riippumatta siitä pidätkö vai et. Jokaisen avauksen ei tarvitse käsitellä persuja tai mies/naisvihaa.