Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä kivaa tänään helsingissä?
18.06.2007 |
2 ja 3vuotiaiden lasten kanssa? Olisi kiva keksiä jotain kivaa puuhaa :)
Kommentit (4)
Vaikkakin kaikki maksaa siellä aivan älyttömästi...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vartin sadut, Pikkunoita Tiksin ja Piksin satutuvassa
18.6.2007 - 12.8.2007
Paikka: Linnanmäki ,
Vanhojen paperinukkien näyttely
1.5.2007 - 16.9.2007, Suomenlinnan Lelumuseo
oletko itse käynyt siellä? mitä pidit?
Alue: Aihe vapaa
eli olisko jollain kivaa ideaa mihin mennä näin sadepäivänä :) kyllähän sitä aurinkoisella ilmalla keksii vaikka mitä :)