Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kovasti vauvan, mutta vielä pitää odottaa kuulemma puoli vuotta.

Vierailija
02.06.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua toista lasta, mutta elän silti toivossa... :(

Vierailija
2/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän sinä olet jo kolmannella kuulla raskaana. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sitten viiden vuoden päästä niitä ovistikku-kuulumisia.

Vierailija
4/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai aina on mahis, että vaikka menee kesken, mutta se on sitten sen ajan ongelma. Ei hajuakaan paljon ne tikut maksaa, mutta ei ole mun heiniä! Nuukana en niitä testejäkään ikinä osta, ennen kuin on " pakko" . Tyyliin mietin, olenko raskaana ja pitäisi ottaa illalla alkoholia.

Vierailija
5/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekundääriraskaus on?



Ei kannata paukutella henkseleitä ennenaikaisesti. Sitä on sitten katkera muistella tuolla lapsettomat-palstalla.

Vierailija
6/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa kotiin kannettuna vitosella kolme testiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


en jaksa ollenkaa käsittää tällaisia ihmisiä. oletko ajatellut sitä että toinen raskaus ei välttämättä ala yhtä helpolla, ei ensimmäisen raskauden nopea alku anna siitä mitään takeita.

just juu et sä kyllä alkoholia raaskit ostaa mut sit raskaustestissä nuukailet. voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus...blondilla taitaa olla ikää 17 vee ja porvoosta käsin kirjoittelee.

Vierailija
8/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tietysti yleistä, mutta vaikea nyt etukäteen murehtia.



Siis musta olisi ihana saada se lapsi, mutta toisaalta jos häntä ei koskaan syntyisi, se avaisi mahdollisuuksia muille asioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua niitä alkaa ostaa ennenkuin olen varma, että on raskauden mahdollisuus. Monet kaverini tekevät vaikka 5 testiä kuussa, ja se on jo mielestäni aika paljon rahaa.



Sellaisia tilanteita, joissa tulee alkoholia nauttineeksi tulee aina silloin tällöin, ja kyllä - mikäli epäilen olevani raskaana, tai mielessä on sen mahdollisuus - teen testin. Ennen kuin otan sitä alkoholia.

Vierailija
10/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa odottaa 6kk? kai sillä on hyvät perustelut kun tuollaisen aikarajan pistää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www piste kotitestit piste com.

Kaksi testiä 5e, kolme 7e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi