Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
1-vuotiaan lämpö (takapuolesta mitattu) on 38,8, annanko pana
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei ole itkuinen tms.
yötä vasten olen aina lääkkeen antanut jos kuume on todella korkea. en ymmärrä vanhempia jotka syöttävät lapselleen nappia jokaisesta pienestäkin lämmöstä. kuumeen tarkoitus on " polttaa" pöpö pois ja jos lämpö jatkuvasti pidetään alhaalla niin tauti usein vain pitkittyy.
eli siis ihan tilanteen mukaan, maalaisjärkeä on hyvä käyttää.