Lue keskustelun säännöt.
Kuuluuko kielen pinnan olla vähän valkoinen? Mulla ei oo kipeä eikä
17.06.2007 |
mitään hiivaa tai muuta, mutta mulla on aina kielkessä sellasta töhnää päällä? Ällö kysymys, mutta minkäs teet?
Kommentit (2)
Paras on sitruunanmakuinen Vicks, mutta eihän niitä jatkuvasti voi imeskellä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen perehtynyt homeopatiaan, ja siinä lääkeaineen valinnassa huomioidaan myös se, onko kieli puhdas, onko siinä pintaa, minkä väristä tms. Minä siis usein katson kieltä (tai perheenjäsenten kieltä). Ja se kyllä vaihtelee eikä siis ole aina samanlainen.
En tosin tiedä, miksi siinä on sellainen pinta.