Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saa tuoda tupakkaa EU-maista Suomeen? (Saksasta)

Vierailija
08.06.2007 |

Kartongin vai kaksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löysin että EU:n ulkopuolelta tultaessa saa tuoda 200 savuketta, utta Saksasta saisi tuoda rajoituksetta.

Entä siis jos tulee Etelä-Amerikasta ja välilasku on Saksassa, saako Etelä-Amerikasta ostaa rajoituksetta savukkeita joita ei oteta pois Saksassa? Ei kai Saksassa joudu tulliin vaan vasta Suomessa vai mitä olette mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme