Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen Prismassa!!111

Vierailija
01.06.2007 |

Oli paljon ihmisiä ostoksilla. järkkyy, kuin ne kehtaa käydä prismassa, kun vois käydä herkussaki!!11111111

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ne kehtaa tunkea itsensä sinne alesalemyynteihin, noloa! Sain muuten itselleni sen punaisen uikkarin 8 eurolla vaikka yks emäntä melkein kiljui kiskoessaan sitä itselleen! IIIIIII

Vierailija
2/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äst, onko huutomerkeille joku käyttöraja/päivä?

Nyt olen sitten omani tältä päivältä käyttänyt :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oo ja mä olin kerran alennusmyynneissä penkomassa alennuskoria, ja siellä oli ihan tajuttoman paljon eukkoja tappelemassa rievuista!

En ymmärrä miten ne kehtaa tunkea itsensä sinne alesalemyynteihin, noloa! Sain muuten itselleni sen punaisen uikkarin 8 eurolla vaikka yks emäntä melkein kiljui kiskoessaan sitä itselleen! IIIIIII

Vierailija
4/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä ajella herkkuun 60km yht vaikka prismaan matkaa 2km...

Vierailija
5/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meinattiin lähteä parin tunnin päästä kauppaan, mut kandeeko lähtee ajelee jo nyt ku matkaa on semmosen 500km suuntaansa? ni vieläx kerkee? ko oisha se aika ihq käydä siel herkussa eikä tos paikallises prismassa kun se herkkuki kerta on olemas...

Vierailija
6/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin eilen Prismassa-kun ei ollut putkinäkö päällä:

2 (tai 3) lapsinen perhe ostoksilla. Lapsi autokärryissä. Miehellä pitkät hiukset ja nainen ns. naisellisesti pukeutunut mikä muistutti minua ärsyttävästä vanhoillisuudesta ja sukupuolirooleista.

Lähtiessä kaupasta omituinen ts. " liian tuttavallisen oloinen" nainen kysyi lapseltani saako ottaa pikku kärryt vaikka eivät edes olleet lapsella. Sen hymyssä oli jotakin outoa, aloin ajatella lasten turvallisuutta jne.

Että semmoista.