Lue keskustelun säännöt.
Mitä kortsumerkkiä käytätte ja miksi? ov
15.06.2007 |
Pitäis hakea kaupasta paketti, mutta vaihtelu virkistäisi. Suosittele siis hyväksi havaittuja...
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muu ei mahtunut. Miehellä siis paksu.
mies ostaa niin sultan. magic on kai halvin.
Mä inhoan kaikenlaisia huumorikondomeja, ei siinä tilanteessa kuulu hirnua vihreälle pippelille:)
Tuli kokeiltua useitakin merkkejä aikanaan, mutta monet liian pieniä...
Näkkiä käytettäessä olen yhden kerran tullut raskaaksi.