Alkoiko päiväsi taas VAUVAfoorumin lukemisella ja kirjoittamisella ja jatkuu iltaan saakka samalla?
et pääse tästä irti, on kommentoitava ja tehtävä aloituksia, koska ei ole muuta elämää? välillä käyt tupakilla tai ruokajonossa ja taas vauvafoorumille ja sitten ostat kaupasta hieman kepparia ehkä ensin 2-4 kepparia , iltapäivällä haet jo 12 pack ja illalla varmuuden vuoksi 24 pack?
Kommentit (11)
Muuten joo, mutta en lipittele kaljaa ja tupakoi.
Ei sentään, helteellä kyllä ei muutakaan jaksanut paljon tehdä.
Ei, kyllä mä facen ja tilannehuoneen kattoin ensin 😂 Ja töihin meen päiväksi 😎
Luen, kommentoin, en tee aloituksia, en juo kaljaa, en tupakoi. - eläkeläinen
Mihinkähän nää harhat oikeasti perustuu? Itse en tunne yhtäkään työtöntä, joka käyttäytyisi kuvatulla tavalla.
Onneksi on elämää, mutta täysin olemattoman kirjoituskynnyksen ja valtavan käyttäjämäärän vuoksi Vauvapalstassa on tietty koukuttavuus.
Olen ainakin kerran yhden vl-päivän roikkunut täällä osittain ap:n kuvailemalla tavalla (en polta, mutta tissuttelin kyllä) aamusta iltaan. Ei kyllä tehnyt pääkopalle hyvää, kuten ei mikään ruudun ääressä jumittaminen.
Täältä on vaikea irrottautua kun monenkin ketjun aiheuttaman suuttumisen voimalla tulee hakattua näppäimistöä ja viestejä viestien perään :D
Vierailija kirjoitti:
Mihinkähän nää harhat oikeasti perustuu? Itse en tunne yhtäkään työtöntä, joka käyttäytyisi kuvatulla tavalla.
Sitä mäkin ihmettelen. Mä käyn töissä, palkka ei tosin ole kummoinen, eikä mulla olisi varaa litkiä keppanaa päivät pitkät. Miten työttömällä sitten olisi?
En, onneksi on työelämä. Muuten menisi täällä ihan liikaa aikaa.