Lue keskustelun säännöt.
kortti mikä menee kukkalaitteen mukana hautajaisissa
15.06.2007 |
Miten siihen kirjoitetaan, oliko se näin ensinmäiselle puolelle esim. " Veikolle jäähyväiset" sitten meidän nimet ja takapuolelle se värsy, joka luetaan arkun luona. Kirjoitan sen itse ja en nyt ihan tiedä miten se kirjoitetaan
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla