golitisi, golitsi, gollege, monta tapaa kirjoittaa..
mutta huutiksessa ' jucido' tekee kyllä pohjat =)
Kommentit (7)
Ja gollege on sitten mielestäsi oikein kirjoitettu vai?
Mutta mikä on jucido?
Olen muuten kiinnittänyt samaan huomiota. Toinen mikä ärsyttää on " pitkähiainen" . Siis eikö koulussa nykyisin opeteta enää oikeinkirjoitusta.
Yritä siinä sit löytää haulla jotain...
ja jucido on huutis-nimimerkki. Jokainen college kirjoitettuna eri tavalla ja väärin tällä tyypillä...
ap
Vierailija:
ja jucido on huutis-nimimerkki. Jokainen college kirjoitettuna eri tavalla ja väärin tällä tyypillä...ap
No ehkäpä hän kirjoittaa tuon sanan niin monella (väärälläkin) eri tavalla, notta ne huutiksen illiteraatit, jotka hakevat ties millä ihmetermeillä kohteita, löytäisivät hänen myymänsä vaatteet?
Itse olin joskus ihmeissäni mitä hakutermiä käyttäisi, kun yritin etsiä vauvalle trikoosamettisia potkareita - sametti, samentti, veluuri, velouri, velour, veloori, plyyssi, plyysi, plyysshi jne. Sai siinä monena olla ;)
Siksi haenkin aina myös väärin kirjoittaen, tulee laajempi tulos. ;)
kaks ensinmainittua ei oo kyllä millään tapaa oikein kirjotettu