Lue keskustelun säännöt.
Nyt, siskot, antakaa mulle viime hetken vinkkejä ja henkistä tukea työpaikkahaastatteluun...
24.06.2007 |
Olen menossa ensi viikolla unelmaduuniani koskevaan haastatteluun. Kerran jo siellä kävin ja pääsin kolmen " parhaan" joukkoon eli jotain hajua mulla on, mitä tuleman pitää mutta hitto vie kun muakin suulasta ihmistä kerrankin kunnolla jännittää! Haastattelu tullaan vielä käymään englanniksi joten siitä lisäpaniikkipisteet...
Jelpatkaa, millä mä klaaraan sen homman itselleni? :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla