Ripuli loppuraskaudessa?
Mulla on nyt rv32, ei supistuksia. Viime raskaudessa oli vatsa löysällä, kun synnytys käynnistyi ja sillon oli ihan kunnon suppareitakin.
Tätä on nyt jatkunut oikeestaan tää viikko. En käy vessassa jatkuvasti, mutta aina kun syön, niin vatsa menee heti ihan kuralle. Eli jos olen syömättä tai syön jotain ihan pientä, vaikka hedelmää, niin ongelmaa ei ole. Sitten kun syön kunnon aterian, niin saan odotella hetken ja vessahätä iskee. Raudan jätin pois, mutta en usko, että se olisi tämän takana, kokeilenpa vaan, jos auttaisi...
Onko ollut muilla samaa? Keksittekö mitään ratkaisua ongelmaan tai menittekö lääkäriin?
Kommentit (3)
Täälä rv35 ja mulla nää helteet vaikuttaa ruoansulatukseen. Tai niin ainakin luulisin. Syön kevyesti ja rasvaiset sekä suolaiset jättäny pois ja siten on helpottanu. Kuitua ja leseitä enemmän.
Elimistö valmistautuu synnytykseen, eipä tarvi sitten ottaa peräruisketta kun synnytys alkaa.
Minulla oli viimeisessä raskaudessa viimeiset viikol ripulia melkein koko ajan. Ei neuvolassakaan keksitty mistä voisi johtua.