Lue keskustelun säännöt.
Muistaako kukaan tätä artikkelia? Satojen tuhansien eurojen arvoinen hirsitalo rakennettu Pirkanmaalle?
Rosamunda
28.07.2016 |
Juttu oli_ ehkä_ Aamulehdessä pari vuotta takaperin (tai jossain Iltapulujen liitteessä) ? Eli siinä oli pariskunnalla pätäkkää ja rakensivat kunnon hirsitalon, jossa kivijalkakin oli ainakin metrin. Rahaa ei oltu säästelty siinä talossa. Sijainti ehkä joku Pirkkala-Lempäälä "Etelä-Pirkanmaa" -suunnalla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis satojen tuhansien talo, ja pitäisi muistaa vielä parin vuoden jälkeen lehdestä? Ei kymmenien miljoonien, vaan satojen tuhansien. Olen melko varma, että suurin osa omakotitaloista Suomessa on satojen tuhansien arvoisia...