Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako kukaan tätä artikkelia? Satojen tuhansien eurojen arvoinen hirsitalo rakennettu Pirkanmaalle?

Rosamunda
28.07.2016 |

Juttu oli_ ehkä_ Aamulehdessä pari vuotta takaperin (tai jossain Iltapulujen liitteessä) ? Eli siinä oli pariskunnalla pätäkkää ja rakensivat kunnon hirsitalon, jossa kivijalkakin oli ainakin metrin. Rahaa ei oltu säästelty siinä talossa. Sijainti ehkä joku Pirkkala-Lempäälä "Etelä-Pirkanmaa" -suunnalla.

Kommentit (1)

1/1 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis satojen tuhansien talo, ja pitäisi muistaa vielä parin vuoden jälkeen lehdestä? Ei kymmenien miljoonien, vaan satojen tuhansien. Olen melko varma, että suurin osa omakotitaloista Suomessa on satojen tuhansien arvoisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi