Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kyllä on vanha olo, kun teinivuosien muoti kiertää takaisin !!!!!!!!!
28.07.2016 |
tutkin uutta H&M:n kuvastoa innoissani, mutta siellä oli vain pilottitakkeja ja ribbipaitoja ja bodyja..siis samanlaisia vaatteita, joita käytin v. 1996-1998 :O
tilasin sitten vain muksuille vaatetta...
Kommentit (2)
Hah hah, on niin vahingoniloista kun tuo alkaa tapahtua teille nuorillekin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ehdit kokea saman vielä monta kertaa, sillä muoti kertautuu aina 20 vuoden sykleissä.