Lue keskustelun säännöt.
Vähän mä nauroin kaupassa yks päivä.
08.06.2007 |
Jonkun poikavauvan nimi oli Justin! Vanhemmat huuteli ihan mielissään, että " tsastiin, tsastiin" :DD Buahahah. Ja ihan suomalaisia olivat. Naurettava nimi. Tsastin....hahahahah
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Törkeetä tommonen arvostelu, ette tiedä taustaa nimelle
Enpä oikein usko!
Vierailija:
Ääliömäistä lausua ulkomaiset nimet suomalaisittain.Minun luokallani oli muinoin yksi Jayne, jonka nimi lausuttiin Jaune. =D
Ääliömäistä lausua ulkomaiset nimet suomalaisittain.
Minun luokallani oli muinoin yksi Jayne, jonka nimi lausuttiin Jaune. =D