Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne jotkasynnyttää ennen LA, niillä ei ole hajuakaan mitä on OLLA RASKAANA

Vierailija
08.06.2007 |

Ollaan niin vaivaisia ja hohhoijaa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ne vaivat niillä kahdella viimeisellä viikolla ilmaantuu jos ei ole ollut kovin vaivainen raskaus jo ennen sitä..

Vierailija
2/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne valittaa, että on niin raskasta ja hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaikki mahdolliset mitä vaan voi olla, verenvuodosta lähtien.

Vierailija
4/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä valita ap

Vierailija
5/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D hyvä veto

Vierailija
6/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisi kertaa synnyttänyt, kaksi LA:n jälkeen, kolme ennen LA:ta.

Joka kerta olen kyllä tiennyt olevani raskaana!

Sinulla on ilmeisesti ollut tosi helppoa aikaa ennen LA:ta. Ymmärrän kyllä sen potutuksen mitä se on kun menee aika yli LA:n. Jos et tietäisi itse tarkkaa laskettua aikaasi, ei se sinun raskautesi olisi heti LA:n jälkeen sen kamalampaa kuin viikko ennen LA:takaan. Toiset katsos tuntee koko kehossaan ne raskauden tuomat kärsimykset heti viidenneltä raskausviikolta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olleeni raskaana, en vissiin ollutkaan? :D

Harmi harmi, turhaan olin juomatta ja polttamatta kokonaiset 38 viikkoa.

Vierailija
8/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei loppuraskaus ollut ollenkaan kamalaa aikaa, vaikka olinkin kuin tankki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain toisen lapsemme keskellä viime kesän helteitä, ja loppuodotus oli turvotuksineen aivan järkyttävän raskasta fyysisesti, vaikka vauva syntyikin jo rv:llä 38+ .



Henkisesti taas esikoisen odotus oli rankin, sillä hän syntyi rv:llä 42+0.

Nuo kaksi lasketun ajan jälkeistä viikkoa tuntuivat henkisesti yhtä rankoilta kuin koko raskaus siihen asti. Fyysisen olon puolesta raskaus olisi voinut jatkua vaikka rv:lle 50 asti mun puolestani.

Vierailija
10/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut melkein täyteen vuodelepoon (KAIKKI rasittaminen molemmissa raskauksissa kielletty SUUREN ennenaikaisen synnytyksen riskin vuoksi) ja varsinkin toista lasta odottaessa ALUSTA asti supistellut ja paikat alkaneet aukeamaan hyvissä ajoin niin TAKUULLA tiedän mitä on OLLA RASKAANA! tiedän myös mitä on pelätä OMAN ja LAPSEN HENGEN PUOLESTA kun toinen ei meinaa malttaa pysyä loppuun asti matkassa mukana!

mee kuule sinne mistä oot tullutkin (minne ei aurinko paista) selittään etten tiedä mitä on olla raskaana! SINÄ ET TIEDÄ MITÄ RASKAANA OLEMINEN VOI PARHAILLAAN/PAHIMMILLAAN OLLA!!! ennen kuin tiedät niin OLE HILJAA!!!

Vierailija:

Ne jotkasynnyttää ennen LA, niillä ei ole hajuakaan mitä on OLLA RASKAANA

Ollaan niin vaivaisia ja hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Porvoossa ollaan raskaana, vaikkei oltaiskaan raskaana!

Vierailija
12/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sanoa mitään negatiivistä mun raskaudesta



no ehkä alkuraskauden pahoinvointi (keskimäärin 13 kertaa päivässä).

Mutta mitäs tuosta, pikku vika. Hymy huulilla oksentelin, se oli ihanaa!



Samanlaisen raskauden ottaisin mielelläni itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-40 viikoilla. Joka kerta olen tuntenut loppuajan vaivat.

Vierailija
14/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eipä taida kovin moni sitten tietää oikeasti, mitä on olla raskaana ;) Veikkaan, että ap:kin on tällä hetkellä n. rv 41+ jotain... Ja tiedätkös mitä: se on lapsesi onni.



Terveisin: lapsensa rv 42+3 ja 37+1 synnyttänyt, joka ennemmin seisoisi vaikka päällään, jotta kolmas lapsi pysyisi masussa edes suunnilleen sinne rv 40-42 asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kaikki heikko itsetuntoiset av-mammat niin varpaillaan...





BUAHAHAHAHAH



ap

Vierailija
16/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen suunnitellulla sektiolla 39+0. En tiedä myöskään mitä on revennyt pillu enkä tiedä mitä on yli 3 viikon tauko seksielämässä! Enkä välitäkään tietää! buhhahhaa =D

Vierailija
17/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei ollut todellakaan hajua, kaksoseni syntyivät 4 päivää ennen laskettua aikaa. Ilmankos oli kokoajan niin hyvät fiilikset, neuvolassakin ihmeteltiin kun olin niin pirtee ja hyvinvoiva loppuun asti.

Vierailija
18/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo synnyttänyt täysaikaisia kaksosia, ni ei tiiä raskaudesta mitään. Yhden odotus on ku rentoutumista siihen verrattuna. Kaikki on niin suhteellista. Kokemusta kummastakin.

Vierailija
19/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen syntyi 39, oli raskausmyrkytys vuodelepoa yht 8 viikkoa, että RASKASTA kuule oli!



Ihan hanurista sun mietteet!

Vierailija
20/20 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelua niihin iänikuisiin synnytys/sektio -provoihin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän