Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, etta jos vien lapsen huomenna paivakotiin niin maksan koko kuun maksun kesakuulta vaikka lapseni on lomalla ensi maanantaista heinakuun loppuun?

Vierailija
31.05.2007 |

Kyse siis Helsingin päiväkotihoidosta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin peritään maksu jos lapsi ei ole ollut SAIRAUDEN takia yli 2 vk pois hoidosta, eli jos on kuussa yhdenkin päivän hoidossa niin maksu menee.

Vierailija
2/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osapäiväiseksi niin sitten maksat täydet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisesta joudumme maksamaan, koska olivat alkuviikon päiväkodissa.

Vierailija
4/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuu on kaikille ilmainen kuukausi jos lapsi on ollut yli vuoden päivähoidossa.

Vierailija
5/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä meidän eskarilainen lopetti jo tänään ja on huomisen kotona.

Vierailija
6/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Espoossa ainakin maksat koko kuukauden jos on lapsi päivänkin paikalla, jos olet koko kuun pois menee puolen kuun maksu. Heinäkuu ilmainen, olettaen että hoito on aloitettu ennen viime lokakuuta.

T: lastenhoitaja.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.5. - 15.8. niin sillon niistä viikoista saa hyvityksen, plus että heinäkuu on ilmainen. Ja tämä Vantaalla. Eli Vantaalla et joutuisi maksamaan koko kuun maksua.

Vierailija
8/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi on pois päivähoidosta koulun loma-ajan, eli 4.6. - 13.8. ei maksua mene sinä aikana kuin yhdestä viikosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä ja heinäkuun lomailijat pääsevät ilmaiseksi, mutta auta armias jos vietät lomasi muulloin niin saat maksaa siitä ilosta. Reilua.

Vierailija
10/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.6-13.8 välisenä aikana kaikki kokonaiset viikot on maksuttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseksi päiväksi torstai ( tänään ) ja tulevat kuitenkin vielä huomiseksi. tämä siis perheiden kassa jotka lopetavat tähän viikkoon.

Vierailija
12/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


1.6-13.8 välisenä aikana kaikki kokonaiset viikot on maksuttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koko kuukauden pois menee maksu puolelta kuukaudelta ja heinäkuu on täällä kaikille maksuton.

Vierailija
14/14 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoja sitten, oisko ollut huhtikuussa. Kokeilu joka oli jo viime vuonna..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi