Lue keskustelun säännöt.
G: Onko miehelläsi viikset/parta tai molemmat?
15.06.2007 |
Ja mitä mieltä olet niistä? Mun mies ajoi viiksensä pari vuotta sitten " käskystäni" eikä ole itsekään niitä enää kaivannut. Iästäkin tippui heti 10 vuotta pois. Mä en voi sietää viiksiä enkä partaa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla