Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko miehelläsi viikset/parta tai molemmat?

Vierailija
15.06.2007 |

Ja mitä mieltä olet niistä? Mun mies ajoi viiksensä pari vuotta sitten " käskystäni" eikä ole itsekään niitä enää kaivannut. Iästäkin tippui heti 10 vuotta pois. Mä en voi sietää viiksiä enkä partaa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän