Lue keskustelun säännöt.
Pakanat kirkollisina pyhinä ja sunnuntaina töihin!
31.05.2007 |
Jos kerran näille vapaahöpöttelijöille ja muulle sakille ei kirkkohommelit nappaan, niin turha niitä " etujakaan" on monguta!
Kommentit (3)
Vierailija:
Ai että jos ei ole uskovainen niin ei saa pitää vapaapäiviä? Onko vapaapäivä joku uskovaisten keksintö, johon vain heillä on oikeus?Pitäiskö uskovaisilta kieltää sitten kaikki ei-uskovaisten keksimät jutut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ammattiliittojen, jotka ovat tietty vasemmistoa ja moni vasemmistolainen on " pakana" joten jos kiittäisit ja kumartaisit kauniisti kun sulle muiden neuvottelemat edut kelpaa!
Ai että jos ei ole uskovainen niin ei saa pitää vapaapäiviä? Onko vapaapäivä joku uskovaisten keksintö, johon vain heillä on oikeus?
Pitäiskö uskovaisilta kieltää sitten kaikki ei-uskovaisten keksimät jutut?