Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakanat kirkollisina pyhinä ja sunnuntaina töihin!

Vierailija
31.05.2007 |

Jos kerran näille vapaahöpöttelijöille ja muulle sakille ei kirkkohommelit nappaan, niin turha niitä " etujakaan" on monguta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jos ei ole uskovainen niin ei saa pitää vapaapäiviä? Onko vapaapäivä joku uskovaisten keksintö, johon vain heillä on oikeus?



Pitäiskö uskovaisilta kieltää sitten kaikki ei-uskovaisten keksimät jutut?

Vierailija
2/3 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ai että jos ei ole uskovainen niin ei saa pitää vapaapäiviä? Onko vapaapäivä joku uskovaisten keksintö, johon vain heillä on oikeus?

Pitäiskö uskovaisilta kieltää sitten kaikki ei-uskovaisten keksimät jutut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliittojen, jotka ovat tietty vasemmistoa ja moni vasemmistolainen on " pakana" joten jos kiittäisit ja kumartaisit kauniisti kun sulle muiden neuvottelemat edut kelpaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän