Ei vissiin paljon napostele asiakaspalvelu?
Tilasin Me naisten maksuttoman näytenumeron. Sen olisi pitänyt tulla viime viikon torstaina. Kun lehteä ei näkynyt, forwardoin saamani tilausvahvistuksen Sanomien asiakaspalveluun osoitteeseen asiakaspalvelu@sanomamagazines.fi ja ilmoitin, että tilattu lehti ei tullutkaan. Tein ilmoituksen 21.7.
Viestiini ei vastattu mitään.
Sama pulju omistaa tämän Vauva-foorumin.
Kommentit (9)
En tiedä, kai ne jotain pullia kahvitauolla syö, mutta onko varsinainen napostelu työpisteellä sitten sallittua - mene ja tiedä.
Olisit soittanut. Vai oletko näitä ketkä pelkäävät ihmiskontaktia?
Vierailija kirjoitti:
Olisit soittanut. Vai oletko näitä ketkä pelkäävät ihmiskontaktia?
Sähköpostin lähettäjälle jätetään vastaamatta, joten saman logiikan mukaan soittajalle lyödään luuri korvaan. Lopputulos on sama.
Ongin tuon sähköpostiosoitteen jostain kiven alta. Asiakaspalvelun yhteystiedoiksi annetaan puljun sivuilla vain maksullisia puhelinnumeroita.
Vierailija kirjoitti:
Painotus sanalla "maksuttoman"
Kun ei maksuton näytenumero tullut, riennän tietysti tekemään Me naisten maksullisen tilauksen. Kestotilauksen.
Noh postikin jakaa lehdet miten sattuu nykyään. Meille pitäisi tulla joka keskiviikko ilmestyvä lehti.. välillä luukussa vasta perjantaina.
Ei ole vastattu vieläkään. Eikä varmasti tulla ikinä vastaamaankaan.
Olispa mun elämän ongelmat yhtä olemattomia.
Aina löytyy näitä jolle ei näytenumero tullutkaan jne. . varmaan osa totta, mutta ihmettelen vaan. Aina tullut kaikki näytteet ajallaan (tai ehkä jopa hieman myöhässäkin kauheaa) ja ulkomailta tilatut maksulliset tuotteet (jotkut valittaa ettei näihinkään voi luottaa). Hohhoo
Painotus sanalla "maksuttoman"