Lue keskustelun säännöt.
Olenko ainut jonka mielestä haku toimii huonosti?
24.07.2016 |
Ensinnäkin jos yrittää etsiä keskusteluita, niin ensin tulee jotain hiivatin blogeja tarjolle. Toisekseen, ensimmäisenä saattaa tulla jotain aivan ikivanhoja keskusteluita eikä sitten löydä sitä mitä oli etsimässä. Voisiko hakua mitenkään parantaa? Esimerkiksi niin että voisi taas hakea ensin niitä uusimipia keskusteluita niinkuin joskus oli? Toisekseen olisi hyvä jos olisi otsikkohaku myös erikseen.
Kommentit (4)
Todella hankalaa kun kaikki keskustelut pitäisi aina tallentaa selaimelle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et oo ainut. Sivuston hakutoiminto on suoraan ysäriltä.
Et ole ainoa.
Mä en löydä haulla mitään enää.
Minusta se ei toimi huonosti - se ei toimi ollenkaan,