Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit aikakoneen ja mahdollisuuden 1v mittaiseen matkaan menneisyyteen. Mihin matkustaisit?

Vierailija
13.07.2016 |

Minulle matkakohde olisi 20-30 luvun Karjala. Mummoni lapsuuden tarinat Laatokan rannalta ovat jääneet kaikumaan mieleeni niin kauniina ja kaihoisina että sen haluaisin kokea.

Entä sinä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin elämäni vaikeimpaan vuoteen, pitäisin itselleni seuraa ja estäisin tekemästä virheitä.

Vierailija
2/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun loppupuolelle. Nauttisin elämästä ja panisin silloista kumppania, nykyistä exää päivät pitkät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woodstock 1969, Janis Joplinia ja Jimi Hendrixiä menisin katsomaan ja nauttimaan fiiliksestä.. muutenkin se 60-luku ja 70-luvun alku kiinnostaa. hienot vaatteet, monella miehellä pitkät hiukset, hienon ja ainutlaatuisen musiikin lisäksi tietysti.

Vierailija
4/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, mä menisin varmaan vain vuoden taaksepäin ja jättäisin tekemättä yhden työhakemuksen. Sain sen paikan ja enkä edelleenkään viihdy. 😂

Vierailija
5/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 2004, kun tuplat oli 3v ja kuopus vastasyntynyt. Se oli ihana vuosi. Oli uusi koti, aikaa perheelle.

Sanoisin itselleni, että älä kiiruhda töihin, työ ei katoa minnekään, lapsuus katoaa.

Vierailija
6/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin 19-vuotiaan itseni luokse puhumaan järkeä ja tukemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto olisi 1990 paikkeille ostamaan osakkeita, erityisesti Nokiaa.

Vierailija
8/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerusalemiin noin vuoteen 30jKr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin 1950-luvulle. Silloin ei ollut maahanmuuttoa, ihmisille oli töitä ja elämä yksinkertaista. Eikä ollut somea.

Vierailija
10/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös aikamatkailu ole nykyään ihan mahdollista jo? Kiihdytetään vaa vähän nopeutta ja aika alkaa vaihtumaan eri tahdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulle ja patentoisin Internetin.   *ketju lukkoon*

Vierailija
12/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin abivuoteen ja tekisin kaikkeni päästäkseni opiskelemaan opettajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin siihen vuoteen, jona vanhempani tapasivat ja estäisin koko onnettoman sattuman. Tai sitten vaan omaan vauva-aikaani ja nakkaisin itseni ikkunasta alas.

Vierailija
14/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin 1950-luvulle. Silloin ei ollut maahanmuuttoa, ihmisille oli töitä ja elämä yksinkertaista. Eikä ollut somea.

Teuvo Hakkarainen likes this post.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoden taaksepäin mukanani kaikki tärkeimmät urheilutulokset ja lottonumerot...

Toisaalta olen aina ollut kiinnostunut 60-70 lukujen vaihteen ajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä